Ergernissen in Amsterdam
Geplaatst: do 10 mar 2016, 21:57
Twee weken geleden in Bos en Lommer, 8 laadpalen geprobeerd. 1 niet bereikbaar door slordig geparkeerde e taxi. De andere laadpalen werkten niet. Storingsnummer gebeld (zondagmiddag). "Daar kunnen we nu niets aan doen en u mag niet op de plek parkeren want dat mag alleen als u oplaadt".
Vandaag Roelof Hartstraat: beide zijden van de paal geen activiteit. Storingsnummer van Essent gebeld dat op de paal staat. Na 5 minuten: deze paal is niet meer in onderhoud bij ons. Mag je tegen tarief Heijmans bellen. Telefoniste begint eerst je naam en pasnummer te noteren, vraagt daarna naar de straatnaam. Kan straatnaam niet vinden. Ik geef een tweede straatnaam door, die ze ook niet kan vinden.
Ik geef haar het nummer door dat op de paal staat. "Daar kan ik niets mee; dat is niet van ons. Ik moet het nummer hebben dat onder klep staat". Welke klep? Dit is een paal met een schuif en geen klep.
Ze noteert het en gaat een monteur sturen. Na 2 uur doet het paal het nog steeds niet.
Goede service hoor.

Vandaag Roelof Hartstraat: beide zijden van de paal geen activiteit. Storingsnummer van Essent gebeld dat op de paal staat. Na 5 minuten: deze paal is niet meer in onderhoud bij ons. Mag je tegen tarief Heijmans bellen. Telefoniste begint eerst je naam en pasnummer te noteren, vraagt daarna naar de straatnaam. Kan straatnaam niet vinden. Ik geef een tweede straatnaam door, die ze ook niet kan vinden.
Ik geef haar het nummer door dat op de paal staat. "Daar kan ik niets mee; dat is niet van ons. Ik moet het nummer hebben dat onder klep staat". Welke klep? Dit is een paal met een schuif en geen klep.
Ze noteert het en gaat een monteur sturen. Na 2 uur doet het paal het nog steeds niet.
Goede service hoor.