Ergernissen in Amsterdam

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
Plaats reactie
christiaanjanssen
Vaste klant
Berichten: 113
Lid geworden op: do 05 sep 2013, 21:42
km-stand: 53000
Lifetime: 19
Auto: Ampera-e
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Ergernissen in Amsterdam

Bericht door christiaanjanssen »

Twee weken geleden in Bos en Lommer, 8 laadpalen geprobeerd. 1 niet bereikbaar door slordig geparkeerde e taxi. De andere laadpalen werkten niet. Storingsnummer gebeld (zondagmiddag). "Daar kunnen we nu niets aan doen en u mag niet op de plek parkeren want dat mag alleen als u oplaadt".

Vandaag Roelof Hartstraat: beide zijden van de paal geen activiteit. Storingsnummer van Essent gebeld dat op de paal staat. Na 5 minuten: deze paal is niet meer in onderhoud bij ons. Mag je tegen tarief Heijmans bellen. Telefoniste begint eerst je naam en pasnummer te noteren, vraagt daarna naar de straatnaam. Kan straatnaam niet vinden. Ik geef een tweede straatnaam door, die ze ook niet kan vinden.
Ik geef haar het nummer door dat op de paal staat. "Daar kan ik niets mee; dat is niet van ons. Ik moet het nummer hebben dat onder klep staat". Welke klep? Dit is een paal met een schuif en geen klep.

Ze noteert het en gaat een monteur sturen. Na 2 uur doet het paal het nog steeds niet.
Goede service hoor.

:evil:
4 jaar en 200.000 km in Ampera I, 2 jaar Nissan Leaf en eind 2019 naar Ampera II
Gebruikersavatar
Alex
Sponsor
Berichten: 3333
Lid geworden op: za 19 mei 2012, 09:28
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Ergernissen in Amsterdam

Bericht door Alex »

Dat moet je melden bij Amsterdam Elektrisch. Die kunnen daar wat mee, wij hier niet.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Gebruikersavatar
japio
Harde kern
Berichten: 3504
Lid geworden op: do 06 dec 2012, 23:50
km-stand: 125250
Lifetime: 23
Auto: Ampera
Locatie: Mijdrecht
Contacteer:

Re: Ergernissen in Amsterdam

Bericht door japio »

Alex schreef:Dat moet je melden bij Amsterdam Elektrisch. Die kunnen daar wat mee, wij hier niet.
Alex, ik heb al vaker verondersteld dat jij toevalligerwijs alleen maar werkende en vrije laadpalen treft en dit is het andere geluid, ook de ervaring van Poul hoort in dit rijtje thuis dat het oplaadsysteem op basis van achterhaalde techniek wordt opgetuigd.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
christiaanjanssen
Vaste klant
Berichten: 113
Lid geworden op: do 05 sep 2013, 21:42
km-stand: 53000
Lifetime: 19
Auto: Ampera-e
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Re: Ergernissen in Amsterdam

Bericht door christiaanjanssen »

Alex schreef:Dat moet je melden bij Amsterdam Elektrisch. Die kunnen daar wat mee, wij hier niet.
Dat we er op dit forum niets mee kunnen is gedeeltelijk waar, maar ik mag aannemen dat Heijmans cs berichten volgt als het over hun service gaat.
Van Amsterdam elektrisch had ik nog nooit gehoord en ik ben van mening dat het storingsnummer op zo'n paal er voor kan zorgen dat de pak weer gaat werken.
4 jaar en 200.000 km in Ampera I, 2 jaar Nissan Leaf en eind 2019 naar Ampera II
Plaats reactie