Wie kan me vertellen wanneer ik de Ampera voor onderhoud naar de dealer moet brengen? Is daar een schema voor? Bijvoorbeeld iedere xx.000 kilometer.. In de handleiding vind ik daar niks over....
onderhoud schema
-
johanr
- Newbie
- km-stand: 160
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
onderhoud schema
Heb mn Ampera sinds half mei 2012 en nu bijna 11.000 km zonder probleem gereden. Alleen de beruchte strip aan de voorkant heb ik verwijderd, dus nu geen omkijkende voetgangers en fietsers meer als ik over een drempel rijd
Wie kan me vertellen wanneer ik de Ampera voor onderhoud naar de dealer moet brengen? Is daar een schema voor? Bijvoorbeeld iedere xx.000 kilometer.. In de handleiding vind ik daar niks over....
-
7miles
- Newbie
- km-stand: 34000
- Auto: Bolt
- Contacteer:
Re: onderhoud schema
Met de draaiknop links van het stuur kun je de kwaliteit van de olie zichtbaar maken deze loopt af vanaf 100%. Tegen de tijd dat hij nul is naar de garage
Sovereign Silver Ampera - 34.000km
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Pagina 176. Zie evt http://amperaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=15johanr schreef:Heb mn Ampera sinds half mei 2012 en nu bijna 11.000 km zonder probleem gereden. Alleen de beruchte strip aan de voorkant heb ik verwijderd, dus nu geen omkijkende voetgangers en fietsers meer als ik over een drempel rijd![]()
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- Unit106
- Moderator
- km-stand: 0
- Auto: anders
Je vind in de handleiding inderdaad geen schema zoals je dat vaak wel bij andere auto handleidingen ziet. In de handleiding wordt wel degelijk over een onderhouds interval gesproken. Kwestie van goed lezenjohanr schreef:In de handleiding vind ik daar niks over....
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
-
Marco
- Stamgast
- km-stand: 78000
- Lifetime: 44
- Auto: Ampera
"Onderhoudsintervallen
Aan het voertuig moet om de
30.000 km onderhoud gepleegd wor‐
den, of na 1 jaar, wat het eerst voor‐
komt, tenzij anders vermeld op het
service-display"
1x per jaar vind ik best vaak.
Aan het voertuig moet om de
30.000 km onderhoud gepleegd wor‐
den, of na 1 jaar, wat het eerst voor‐
komt, tenzij anders vermeld op het
service-display"
1x per jaar vind ik best vaak.
Lithium white, Navi, camera, good old 230v, plugwise, openbaar laadpunt in bestelling -> werkend!