Nieuwe Ampera - Lithium white

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Plaats reactie
Johnampera
Newbie
km-stand: 19500
Lifetime: 28
Auto: Ampera

Nieuwe Ampera - Lithium white

Bericht door Johnampera »

Hallo met John,

Onlangs ook een nieuwe Ampera besteld (vanwege huidige lease-auto levering pas begin januari 2013 :cry: ). Een Lithium white exemplaar met full options. Als accessoire verder nog toe laten voegen: een luna 30 coating op de achterste portierramen + achterruit. Ben nog aan het overwegen om ook het dak, buitenspiegels en grillbeugel te voorzien van een 3m glosswrap in het zwart. Zelf zou ik ook graag de originele Opel 19" velgen (Zafira tourer) er onder willen laten plaatsen, zodat op de originele velgen de winterbanden gemonteerd kunnen worden. Volgens dealer wellicht niet mogelijk, daar dit voor de Ampera geen goedgekeurde velgen zijn?! Heeft iemand dit wel eens gehoord?
Auto is besteld bij Driessen in Eindhoven. Via medewerker aldaar op de hoogte gebracht van dit forum. Mijn complimenten voor de opzet van het forum; informatief, overzichtelijk en bovenal gemakkelijk toegankelijk.
Voorlopig neus ik dus alleen nog rond op het forum. Ik heb al wel wat vragen, maar deze stel ik wel bij de juiste topics. Foto's volgen t.z.t. uiteraard.
Ivo
Beheerder
km-stand: 171000
Lifetime: 41
Auto: anders
Contacteer:

Re: Nieuwe Ampera - Lithium white

Bericht door Ivo »

Welkom hier,

Driessen was ook mijn leverdealer, ik heb ze goed ingepeperd dat er een forum is, blijkbaar :thumbup:

Ik zou de buitenspiegels niet wrappen, die zijn nu mooi half zwart/half wit. En de wrap is minder glanzend dan de zwarte lak, dus dat gaat erg opvallen, denk ik.

Aan je wensen te zien, heb je inderdaad veel op het forum gelezen, top :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Ivo op do 06 sep 2012, 08:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Hier moest het zijn, natuurlijk
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
CyberGrey
Sponsor
km-stand: 85000
Lifetime: 16
Contacteer:

Bericht door CyberGrey »

Ivo schreef:Welkom hoer.

Driessen was ook mijn leverdealer, ik heb ze goed ingepeperd dat er een forum is, blijkbaar :thumbup:

Ik zou de buitenspiegels niet wrappen, die zijn nu mooi half zwart/half wit. En de wrap is minder glanzend dan de zwarte lak, dus dat gaat erg opvallen, denk ik.

Aan je wensen te zien, heb je inderdaad veel op het forum gelezen, top :mrgreen:
Type foutje Ivo???
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

Bericht door Alex »

Let op je taalgebruik! :lol: zie http://amperaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=706

Dank voor de aanpassing aldaar!
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Ivo
Beheerder
km-stand: 171000
Lifetime: 41
Auto: anders
Contacteer:

Bericht door Ivo »

Ja, sorry, o en i zitten dicht bij elkaar, leve het typen op een beeldscherm anno 2012 :oops:
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
Johnampera
Newbie
km-stand: 19500
Lifetime: 28

Bericht door Johnampera »

Vrijdag 14 december auto in ontvangst mogen nemen; helemaal top. Dit i.v.m. de actie van Opel voor een gratis LOLO-laadpunt thuis (wordt helaas pas 11 januari as. geïnstalleerd). De eerste 1200 kilometer zitten er intussen op. Tot nu toe alleen maar positief, al vallen het aantal elektrische kilometers nog enigszins tegen (vandaag by-the-way mijn persoonlijke record naar 61 kilometers weten te brengen (begonnen bij 48 kilometer)). Als het weer het toelaat zal ik uiteraard nog een aantal foto's plaatsen om met jullie te delen.
Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Bericht door Poul »

Dus eindelijk na lang wachten je eerste ervaringen :thumbup: . En toch zeker een mooie score wat betreft de range vandaag :mrgreen: .

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
Plaats reactie