Oplaadpunt omg. Posbank
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Oplaadpunt omg. Posbank
Hallo, Zaterdag ga ik met enkele familieleden mountainbiken op de Posbank te Rheden.
Weet iemand een strategisch oplaadpunt in de buurt? Van daaruit kan ik carpoolen, dus mag wat verder weg liggen, liefst omg. A12.
Alex
Weet iemand een strategisch oplaadpunt in de buurt? Van daaruit kan ik carpoolen, dus mag wat verder weg liggen, liefst omg. A12.
Alex
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
-
alefarendsen
- Bekende
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Re: Oplaadpunt omg. Posbank
Kijk even op oplaadpalen.nl. In en om Arnhem, Duiven, et cetera staan er voldoende.
groet,
Alef
groet,
Alef
Geen Ampera maar een Tesla vervoert mij elektrisch. Wel begaan met alle Ampera-rijders! En oprichter van The New Motion voor alle duidelijkheid...
- Kat9
- Sponsor
- km-stand: 150000
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
Volgens de Love-to-Load app van The NewMotion is de dichtsbijzijnde Boudewijn van Roonstraat 33 te Arnhem. Ook Ruitenberglaan 26 (Arnhem) en Gildemeesterplein 298 (Arnhem) kun je nemen. Of Raadhuisplein 1 in Huissen. Dijkgraaf 4 (Duiven) is de laatste.
Koen
Koen
Forum Sponsor, Koen Engineering & Consultancy
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!
- Alex
- Sponsor
- Contacteer:
Arnhem lijkt het al aardig voor elkaar te hebben. Het is het oplaadpunt bij Gelredome geworden. Op het P+R-terrein staat een loloo met twee aansluitingen. Lokatie is voor carpoolen prima te bereiken.
Forum Sponsor, Buurauto
- Kat9
- Sponsor
- km-stand: 150000
- Lifetime: 23
Goed dat je er een gevonden hebt. Mijn schoonzus woont in Arnhem en inderdaad wordt er daar flink aan de weg getimmerd. De lokatie is ook bekend in de Love to load app, maar blijkbaar niet dichtbij genoeg om te melden. De genoemden liggen gunstiger, maar of ze beter bereikbaar waren ???
Koen
Koen
Forum Sponsor, Koen Engineering & Consultancy
- Guinness
- Stamgast
- Lifetime: 20
Love to Load app? Ik kan die niet vinden in de appstore...
Lithium White, Full Options except alarm, EVbox homecharger
- Unit106
- Moderator
- Lifetime: 0
- Auto: anders
Zie http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=463&Guinness schreef:Love to Load app? Ik kan die niet vinden in de appstore...
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
- Guinness
- Stamgast
- Lifetime: 20
Bedankt!Unit106 schreef:Zie http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=463&Guinness schreef:Love to Load app? Ik kan die niet vinden in de appstore...
Ik had me daar ook voor ingeschreven en het profiel geactiveerd op mn iPhone. Ik wacht echter op een mailtje dat ik de app kan gaan downloaden. Had niet verwacht dat deze al actief zou zijn bij andere leden. Sterker nog, ik heb hem dit weekeind dringend nodig...
Lithium White, Full Options except alarm, EVbox homecharger
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Beta-test voor i-Phone
Ik heb zelf het betreffende mailtje ook nog niet ontvangen en de app ook nog niet beschikbaar. Dus je bent niet de enige die wacht op de volgende stap.Guinness schreef:Bedankt!Unit106 schreef:Zie http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=463&Guinness schreef:Love to Load app? Ik kan die niet vinden in de appstore...
Ik had me daar ook voor ingeschreven en het profiel geactiveerd op mn iPhone. Ik wacht echter op een mailtje dat ik de app kan gaan downloaden. Had niet verwacht dat deze al actief zou zijn bij andere leden. Sterker nog, ik heb hem dit weekeind dringend nodig...
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- Alex
- Sponsor
- Contacteer:
Gewoon een jaar geduld hebben! http://www.e-laad.nl/nieuws/winnaars-we ... je-bekend/Alex schreef:Hallo, Zaterdag ga ik met enkele familieleden mountainbiken op de Posbank te Rheden.
Alex
Forum Sponsor, Buurauto