Mee eens
Waarom de Prius niet en de Ampera wél cool is...
- mc_alistair
- Moderator
- km-stand: 86000
- Lifetime: 38
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Re: Waarom de Prius niet en de Ampera wél cool is...
Me2 helemaal mee eens... Als ze lollig willen zijn @ work noemen ze mn ampera een prius en dat doet pijn, maar ze zijn gewoon jalours
Cyber Gray - Full Option + SPX Voltec Thuislader
-
ckeijzer
- Newbie
- km-stand: 64000
- Lifetime: 25
- Auto: Ampera
Wel grappig al die reacties van mensen die weten hoe een Ampera werkt en rijdt. Maar hoogst waarschijnlijk hebben ze er nog nooit een van binnen hebben gezien.
Groeten Chris.
Groeten Chris.
Cyber Grey - SPX Voltec Thuislader
-
Jonkheer
- Bekende
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Met 10.000 km op mijn Ampera teller en 50.000km ervaring met de Prius III (en nog 20.000 met een Honda Insight) zou ik de Prius nog niet te snel 'afschrijven'.
Je mag de twee ook niet zomaar vergelijken vind ik. De Ampera is veel 'elektrischer' dan de Prius, wat hem natuurlijk qua ervaring van het elektrisch rijden makkelijk de betere maakt. Ook het uiterlijk van de Ampera is beter (exterieur dan, interieur wint de Prius voor mij), al vind ik ze beiden wel mooi. Maar, ik heb toch meer vertrouwen in de techniek en de afwerking van de Prius. De Ampera bevat teveel schoonheids- en afwerkingsfoutjes, iets waar de Prius veel minder last heeft.
Als Toyota met gelijkaardige specs als de Ampera in een Prius jasje komt (en dan bedoel ik o.a. 80km max. elektrische range), dan kies ik zonder verpinken voor de Toyota.
Je mag de twee ook niet zomaar vergelijken vind ik. De Ampera is veel 'elektrischer' dan de Prius, wat hem natuurlijk qua ervaring van het elektrisch rijden makkelijk de betere maakt. Ook het uiterlijk van de Ampera is beter (exterieur dan, interieur wint de Prius voor mij), al vind ik ze beiden wel mooi. Maar, ik heb toch meer vertrouwen in de techniek en de afwerking van de Prius. De Ampera bevat teveel schoonheids- en afwerkingsfoutjes, iets waar de Prius veel minder last heeft.
Als Toyota met gelijkaardige specs als de Ampera in een Prius jasje komt (en dan bedoel ik o.a. 80km max. elektrische range), dan kies ik zonder verpinken voor de Toyota.
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Ligt zeker ook aan betere service van de Toyota-dealer?Jonkheer schreef:Met 10.000 km op mijn Ampera teller en 50.000km ervaring met de Prius III (en nog 20.000 met een Honda Insight) zou ik de Prius nog niet te snel 'afschrijven'.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne