Pagina 1 van 1
Allego-service
Geplaatst: di 07 nov 2017, 20:25
door Alex
De EVnet-paal voor mijn huis is overgenomen door Allego. De service is na 18:00 uur beperkt tot "zoekt u maar een andere laadpaal". Komt dit jullie bekend voor?
Re: Allego-service
Geplaatst: vr 10 nov 2017, 14:23
door Vision
gelukkig zo'n antwoord nog niet ontvangen.
Wel een dame aan de lijn die niets wist, de betreffende laadpaal niet kon vinden in haar database, mij toegezegde binnen een week terug te bellen en uiteindelijk mijn melding niet had opgeslagen in het CMS.
Zelf teruggebeld, probleem alsnog ingevoerd in CMS en na een paar dagen werd ik teruggebeld dat ze een relais in de laadpaal hadden vervangen om het probleem op te lossen.
Helaas, ook de betreffende laadsessie wel gewoon in rekening gebracht. Dat had ook anders gekund. Nu heb ik een zeer ontevreden gevoel over Allego, en dat gevoel was al niet best door de diverse verkeerd berekende laadsessies.
Zullen we maar zeggen dat het een nog nieuwe markt is die nog volwassen moet worden?
Re: Allego-service
Geplaatst: vr 10 nov 2017, 17:00
door Ivo
nieuwe markt? Die dingen staan al jaren door het land. Geen 10, maar zeker toch al 5

Re: Allego-service
Geplaatst: za 11 nov 2017, 10:39
door Vision
Inderdaad, Allego heeft meer dan 800 laadpalen. Maar ze zijn nog steeds niet goed bezig, zie ook:
https://www.destentor.nl/economie/allia ... ~af35fd02/
Re: Allego-service
Geplaatst: za 11 nov 2017, 14:06
door japio
Prima uitspraak.
Re: Allego-service
Geplaatst: wo 23 mei 2018, 08:53
door Alex
Eindelijk is de monteur na VIJF MAANDEN geweest. Iedere keer als één kant het niet deed, werd de paal op afstand gereset. "Hij doet het weer, meneer." Uitleggen dat bij elke volgende poging het weer mis ging, hielp niet. Ik bespaar je de details, maar gisteren is gelijk ook de vuurwerkschade van oud-en-nieuw hersteld.
