Tesla Model X

Heeft het niets te maken met Opel Ampera of Chevrolet Volt? Hier kun je het delen!
Plaats reactie
Kat9
Sponsor
km-stand: 150000
Lifetime: 23
Auto: Ampera

Tesla Model X

Bericht door Kat9 »

Na 5 jaar met heeeeel veeeel plezier in mijn Opel Ampera te hebben gereden (ruim 170.00km, zonder problemen), afgelopen week de GROTE stap gemaakt naar volledig elektrisch: Ik heb een Tesla Model X aangeschaft. De Ampera blijft gewoon bij ons, wellicht nog zakelijk (oneindig), wellicht zakelijk (tot 01-01-2019) of wellicht privé. Veranderende wetgeving (dank Den Haag :sick: :sick: :thumbdown: ) zorgt voor grote onduidelijkheid, we wachten af. Onze gezinssituatie is nog dusdanig, dat de Model X ons nog goed past. Daarbij mag deze weer een aanhanger trekken, wat eigenlijk wel prettig is. De eerste keus was wit buiten en wit binnen, maar een zeer mooi demomodel heeft me doen besluiten te gaan voor een donker grijs metallic buitenkant, met witte bekleding. Deze beschikt over 22" inch zwarte velgen wat het geheel heel mooi maakt. Zoals gezegd blijft de Ampera gewoon bij ons, dus ook dit forum zal ik blijven bezoeken.

Koen
Forum Sponsor, Koen Engineering & Consultancy
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!
Ivo
Beheerder
km-stand: 171000
Lifetime: 41
Auto: anders
Contacteer:

Re: Tesla Model X

Bericht door Ivo »

Het Koen, ik ben erg benieuwd naar de foto's :thumbup:
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
japio
Harde kern
km-stand: 125250
Lifetime: 23
Contacteer:

Bericht door japio »

Afbeelding

Combi X met een vakantieaanhanger stond het afgelopen week op de camping in Bloemendaal
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
vosmonique
Newbie
km-stand: 121384
Lifetime: 35

Bericht door vosmonique »

Ik kan mij voorstellen dat je de keuze maakte om over te stappen naar Tesla. Ik las een artikel, waar Tesla voertuigen het grootste bereik hebben. Ze staan wereldwijd in de top 3. Waar Tesla X nummer 3 inneemt en Opel Ampera nummer 10. Voel je trouwens een duidelijk verschil tijdens rijden? Welke rijdt comfortabeler?
Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Bericht door Poul »

vosmonique schreef:Ik kan mij voorstellen dat je de keuze maakte om over te stappen naar Tesla. Ik las een artikel, waar Tesla voertuigen het grootste bereik hebben. Ze staan wereldwijd in de top 3. Waar Tesla X nummer 3 inneemt en Opel Ampera nummer 10. Voel je trouwens een duidelijk verschil tijdens rijden? Welke rijdt comfortabeler?
Na zijn overstap naar Tesla in 2017 is japio al ongeveer een jaar niet meer op dit forum geweest. Ik denk dat hij je bericht niet (snel) zal lezen. Misschien kun je hem beter een PB sturen.

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
HenryAmpera
Harde kern
km-stand: 220230
Lifetime: 27
Auto: anders

Bericht door HenryAmpera »

Poul schreef:
vosmonique schreef:Ik kan mij voorstellen dat je de keuze maakte om over te stappen naar Tesla. Ik las een artikel, waar Tesla voertuigen het grootste bereik hebben. Ze staan wereldwijd in de top 3. Waar Tesla X nummer 3 inneemt en Opel Ampera nummer 10. Voel je trouwens een duidelijk verschil tijdens rijden? Welke rijdt comfortabeler?
Na zijn overstap naar Tesla in 2017 is japio al ongeveer een jaar niet meer op dit forum geweest. Ik denk dat hij je bericht niet (snel) zal lezen. Misschien kun je hem beter een PB sturen.

Groeten,
Poul
Koen is overgestapt naar een Tesla Model X, maar was laatste x online 8 Juli 2021... Dus spiekt af en toe wel mee. ;)
Na 10 jaar sinds 21/02/2025 Amperaloos. Huidige auto Hyundai Ioniq Electric.
vosmonique
Newbie
km-stand: 121384
Lifetime: 35

Bericht door vosmonique »

Poul schreef:

Groeten,
Poul
Hey Poul,
Bedankt voor de melding. Ik zal hem een PB sturen. Niet eens opgelet dat hij weinig op de forum komt.
Lief dat je mij even een op de hoogte stelde :)
Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Bericht door Poul »

vosmonique schreef:
Poul schreef:

Groeten,
Poul
Hey Poul,
Bedankt voor de melding. Ik zal hem een PB sturen. Niet eens opgelet dat hij weinig op de forum komt.
Lief dat je mij even een op de hoogte stelde :)
Graag gedaan. :D

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
Plaats reactie