Nieuw hier
Heb mij een Ampera aangeschaft voor mijn dagelijkse woon-werk verplaatsingen, zijnde 160 Km per dag.
Volgende week mag ik de Ampera gaan afhalen.
Heb er al een uitgebreide testrit mee gedaan en de wagen bevalt mij goed. Fluisterstil.
Het is een wagen van 03/2014 met 39550Km op de teller.
Kleur Sovereign Silver, cosmo edition met alle opties.
Opel Ampera 03/2014, Sovereign Silver Cosmo, Pilot LED
Charging with Pod Point Solo S7
Welkom hier op het forum. Ik neem aan dat je wel op je werk kunt opladen zodat je ook weer fluisterstil naar huis terug kunt rijden.
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.
HenryAmpera schreef:Maar dan moet je werkgever het gebruik ervan wel toestaan.....
Sttttt gewoon doen zeg ik. Beetje burgerlijke ongehoorzaamheid dient het milieu en het bedrijf kan pronken met de veren van MVO die in dit geval door de werknemer zelf gekocht zijn
Sinds kort Ampera-e (na Ampera, Leaf, e-Evalia, Zoe, i3 en 320d)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)
Vandaag de wagen afgehaald. Wat heerlijk om daarmee over de snelweg te zoeven.
Wel een minpuntje. De lader wil niet werken aan de buiten contactdoos. Binnenhuis werkt het zonder problemen maar kan moeilijk de deur de hele nacht laten openstaan tijdens het laden. Rare dingen die elektriciteit nest.
Kan dit trouwens te maken hebben met de kwaliteit van verlengsnoer dat gebruikt wordt?
Opel Ampera 03/2014, Sovereign Silver Cosmo, Pilot LED
Charging with Pod Point Solo S7