Cinemec Ede

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
Plaats reactie
Vision
Stamgast
km-stand: 235000
Lifetime: 31
Auto: Ampera
Contacteer:

Cinemec Ede

Bericht door Vision »

Overal waar ik van plan ben naar toe te gaan, stuur ik een berichtje: hebt u een laadpaal? vroeger per mail aan de receptie van het betreffende bedrijf, tegenwoordiger per Facebook. Dan krijg je veel sneller antwoord :clap:

De eerste reactie van bioscoop Cinemec in Ede was heel kort: Nee, helaas niet. Mijn reactie daarop: Jammer. Dan ga ik zo lang naar Harderwijk. Enig idee wanneer jullie wel een laadpaal hebben?

Dat leverde het volgende op: Excuses, Alexander, wij hebben in Ede en Utrecht wel mobiele oplossingen. Als je voor je bezoek een mailtje stuurt naar office@cinemec.nl wordt er een mobiel oplaadpunt voor je gerealiseerd. Overigens staat er tegenover CineMec Ede een vast elektrisch oplaadpunt bij de Stadspoort. We hopen je snel te mogen verwelkomen!

Het helpt dus echt om even te vragen. Trouwens, gisteren bij NIBC in Nieuwegein ontving ik een VIP kaart om in het vervolg bij een speciale laadpaal te laden :clap: :clap:
Power Blue Ampéra, SUNpower, WaterScouting & ZendAmateur
gl640
Harde kern
km-stand: 24000
Lifetime: 25
Auto: Ampera-e

Re: Cinemec Ede

Bericht door gl640 »

bijzonder
bak/rotor lager stuk? vul even in aub = http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=2685&hilit=poll+bak+lager
Black, Halogeen, SPX Voltec reislader.
Riconl
Harde kern
km-stand: 237600
Lifetime: 20
Auto: Volt

Re: Cinemec Ede

Bericht door Riconl »

Maar denk als gl640 zijn auto daaraan koppelt dat hij ter plekke stuk gaat :lol:
Plaats reactie