Heeft iemand ervaring met parkeren & laden in Heerhugowaard? A.s. Weekeinde moet ik er zijn en ik zag dat veel laadpalen een hoog starttarief plus een hoge kWh-prijs hebben.
Groeten,
Poul
Heerhugowaard, Raadhuisplein
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Heerhugowaard, Raadhuisplein
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Re: Heerhugowaard, Raadhuisplein
Ik heb daar wel eens geladen. Er zijn daar laadpunten van E-laad, die staan op de factuur. De laadpunten bij het gemeentehuis zijn niet gefactureerd. Diverse gemeenten in de Noordkop hebben de laadpunten kado gekregen van de afvalverwerker (zie http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=23&t=2621). De laadpunten bij het raadhuis zitten denk ik aangesloten op de huisaansluiting van het raadhuis zelf. Ook heeft de gemeente enkele elektrische auto's.
Dus ik denk: Gratis.
Dus ik denk: Gratis.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne