gratis laadpaal ( blijkbaar buren niet zo blij )
- gl640
- Harde kern
- km-stand: 24000
- Lifetime: 25
- Auto: Ampera-e
gratis laadpaal ( blijkbaar buren niet zo blij )
bak/rotor lager stuk? vul even in aub = http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=2685&hilit=poll+bak+lager
Black, Halogeen, SPX Voltec reislader.
Black, Halogeen, SPX Voltec reislader.
- HenryAmpera
- Harde kern
- km-stand: 220230
- Lifetime: 27
- Auto: anders
Re: gratis laadpaal ( blijkbaar buren niet zo blij )
Na 10 jaar sinds 21/02/2025 Amperaloos. Huidige auto Hyundai Ioniq Electric.
- NeufegliseThierry
- Harde kern
- km-stand: 195
- Lifetime: 0
Ik heb het originele artikel even opgezocht, weer zo'n fantastisch voorbeeld van de stroperigheid bij instanties en het niet tijdig verwerken van nieuwe informatie.
Sinds kort Ampera-e (na Ampera, Leaf, e-Evalia, Zoe, i3 en 320d)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
-
RaymondL
- Newbie
- km-stand: 37000
- Lifetime: 37
- Auto: Ampera
Deels herkenbaar... ik heb voor het eerst 2e helft 2013 contact gehad met iemand van de gemeente ivm plaatsen van een paal. We hadden toen geen eigen oprit of iets dergelijks. Ik heb toen een tijd een snoer over de schutting gegooid naar een openbare parkeerplek naast onze achtertuin.
Die paal is uiteindelijk 3e kwartaal 2014 geplaatst, maar toen hadden we ons huis al te koop staan. Overigens was het ontbreken van de paal niet de hoofdreden om te verhuizen
En nu zijn we inderdaad een dikke maand terug verhuisd. Ik weet wel dat de paal niet helemaal werkloos is want een buurman daar rijdt een Mitsu Outlander en er staat soms een i-miev van Diergaarde Blijdorp te laden. En er is ook geen tekort aan parkeerplek gelukkig.
Die paal is uiteindelijk 3e kwartaal 2014 geplaatst, maar toen hadden we ons huis al te koop staan. Overigens was het ontbreken van de paal niet de hoofdreden om te verhuizen
En nu zijn we inderdaad een dikke maand terug verhuisd. Ik weet wel dat de paal niet helemaal werkloos is want een buurman daar rijdt een Mitsu Outlander en er staat soms een i-miev van Diergaarde Blijdorp te laden. En er is ook geen tekort aan parkeerplek gelukkig.
Opel Ampera "sovereign silver", navi, Bose, park pilot, oranje verlengsnoer 
Plus: 1200 Wp op mijn platte dak (meer past helaas niet)
Plus: 1200 Wp op mijn platte dak (meer past helaas niet)
- Norbert
- Stamgast
- km-stand: 83300
- Lifetime: 31
Wat zonde zeg!
Goed dat er palen geplaatst worden door de gemeente wanneer er om gevraagd word, maar zo triest dat het de gemeentes niet lukt om in contact te blijven met de aanvrager om een passende oplossing te bieden.
Ik heb met de gemeente Zwolle een hele andere ervaring. Daar wel goede communicatie, maar geen paal.
Goed dat er palen geplaatst worden door de gemeente wanneer er om gevraagd word, maar zo triest dat het de gemeentes niet lukt om in contact te blijven met de aanvrager om een passende oplossing te bieden.
Ik heb met de gemeente Zwolle een hele andere ervaring. Daar wel goede communicatie, maar geen paal.