Goedemiddag Forumleden,
Ik heb bij mijn huidige werkgever een Ampera als leaseauto. Nu ben ik van baan veranderd waarbij ik de auto niet kan meenemen. Als het leasecontract wordt beëindigd levert dit een behoorlijk hoge boete op.
Zou er iemand zijn die het contract wil overnemen? Ik heb hier geen ervaring mee en heb geen idee hoe gemakkelijk dit zou moeten gaan. Zie wel van die leasetrader sites maar vraag me af of daar ook echt mensen op af komen. Iemand ervaring?
Het betreft een Ampera uit 2013 met 0% bijtelling en alle opties in de kleur Silver Topaz.
Nu ongeveer 74.000 km op de teller.
Huidig contract: 57.000 km per jaar / 3 jaar (17 maanden verstreken)
Alle tips zijn welkom.
Alvast bedankt!
Ampera Lease contract ter overname.
- NeufegliseThierry
- Harde kern
- km-stand: 195
- Lifetime: 0
- Auto: Ampera-e
Re: Ampera Lease contract ter overname.
Het helpt als je aangeeft wat het maandbedrag is en de voorwaarden (zit er de verzekering in of niet, brandstof, et cetera).
Wat ook helpt is de premie die je bereid bent te betalen. Je zult makkelijker afkomen van het contract als je bereid bent een deel van de boete die je anders zou moeten betalen uit te keren aan diegene die je contract overneemt.
Wat ook helpt is de premie die je bereid bent te betalen. Je zult makkelijker afkomen van het contract als je bereid bent een deel van de boete die je anders zou moeten betalen uit te keren aan diegene die je contract overneemt.
Sinds kort Ampera-e (na Ampera, Leaf, e-Evalia, Zoe, i3 en 320d)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)
-
Haarlem
- Newbie
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Ampera
Beste Thierry,
Bedankt voor de reactie.
Voordat ik dat soort details online zet wilde ik eerst eens vragen naar ervaringen. Wat is de kans van slagen? Iemand al eens een leasecontact succesvol overgedragen online? (haken en ogen?)
Alvast wat meer info zonder bedragen te noemen: Het gaat om een full operational lease bij Athlon car lease.
Nogmaals bedankt voor verdere reacties.
Bedankt voor de reactie.
Voordat ik dat soort details online zet wilde ik eerst eens vragen naar ervaringen. Wat is de kans van slagen? Iemand al eens een leasecontact succesvol overgedragen online? (haken en ogen?)
Alvast wat meer info zonder bedragen te noemen: Het gaat om een full operational lease bij Athlon car lease.
Nogmaals bedankt voor verdere reacties.
-
PeterB
- Bekende
- km-stand: 80000
- Lifetime: 47
- Auto: Ampera
Hi,
Is het contract nog ter overname?
Is het contract nog ter overname?