2 jaar later

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Plaats reactie
zbmuts
Newbie
km-stand: 50500
Lifetime: 21
Auto: Ampera

2 jaar later

Bericht door zbmuts »

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Esther Blokzijl, ik heb mijn Ampera nu bijna 2 jaar. Er staat 50.000 kilometer op de teller en mijn lifetime is 2,2. Ik ben tot nu toe erg tevreden en stap iedere dag met een blij gevoel mijn auto in :). Wil echt niet meer terug naar een benzine / diesel auto. Enige ongemakken die ik heb ervaren zijn: laadkabel vastgesmolten en vervangen en nieuwe achterlichten vanwege vocht. Mijn vriend die ook een Ampera heeft, heeft naast dezelfde ongemakken ook nog de zingende zaag gehad. Gisteren is de Ampera voor heet eerst voor een beurt naar de garage geweest (ik had overigens nog steeds 38% olie) en toen kreeg ik een nogal wonderlijke mededeling, althans dat vond ik. Maar die zal ik netjes onder de techniek posten. Ben heel benieuwd naar jullie ervaring namelijk en heb nog niets over dit euvel terug kunnen vinden.

Groeten,
Esther
Riconl
Harde kern
km-stand: 237600
Lifetime: 20
Auto: Volt

Re: 2 jaar later

Bericht door Riconl »

Pas na 2 jaar en 50.000km de eerste beurt?
Is dat niet veel te laat??
ralph1978
Vaste klant
km-stand: 31000
Lifetime: 54
Auto: Ampera-e

Re: 2 jaar later

Bericht door ralph1978 »

Dan was het toch wel nodig na 2 jaar. Al gebeurd er in de eerste beurt niet veel. Dus dan kan je best overslaan. Is alleen dat je dan geen gratis hulp hebt
Plaats reactie