Wie van jullie weet of Dierentuin Amersfoort een of meer laadpalen heeft voor de bezoekers? Ik moet er volgende week heen en dan kan ik ook weer deels op elektriciteit thuis komen.
Groeten,
Poul
Laadpalen bij Dierentuin Amersfoort?
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Laadpalen bij Dierentuin Amersfoort?
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Re: Laadpalen bij Dierentuin Amersfoort?
Ik weet het niet. Je kunt altijd bij mij voor de deur (openbaar laden) en even een fiets lenen.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- Poul
- Moderator
- Contacteer:
Dank je voor het aanbod Alex. Als ik je adres kan krijgen, dan houd ik het als reserve. Zit je ver weg van fietsen/lopen van de dierentuin?Alex schreef:Ik weet het niet. Je kunt altijd bij mij voor de deur (openbaar laden) en even een fiets lenen.
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Hij woont links van de olifanten 
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
- Poul
- Moderator
- Contacteer:
Alex, je hebt mij vandaag niet gezien bij jou voor de deur. Ik heb een laadpaal gebruikt iets dichterbij de dierentuin en ben toen lekker gaan lopen. Maar nogmaals mijn dank voor jouw aanbod. (Bovendien was ik natuurlijk druk met die filmopnames op de A4Poul schreef:Dank je voor het aanbod Alex. Als ik je adres kan krijgen, dan houd ik het als reserve. Zit je ver weg van fietsen/lopen van de dierentuin?Alex schreef:Ik weet het niet. Je kunt altijd bij mij voor de deur (openbaar laden) en even een fiets lenen.
Groeten,
Poul
Groeten,
Poul