Rabobank Zwolle

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
Plaats reactie
Norbert
Stamgast
km-stand: 83300
Lifetime: 31
Auto: Ampera-e

Rabobank Zwolle

Bericht door Norbert »

Vandaag bij de Rabobank parkeerplaats gestaan, als klant, want alleen klanten mogen er parkeren.
Mijn eigen laadpas werkte er niet, helaas.
Afbeelding
Afbeelding

Zoals de laadpaal aangaf, bij de receptie gevraagd naar de mogelijkheden.
Deze waren er echter niet, want geen een van de medewerkers van de rabobank wist van het bestaan van de laadpaal af; laat staan wat voor pasje nodig was om het te activeren.

Dus mocht je bij de rabobank in Zwolle staan, en denken dat je daar wel op kunt laden.. Als het je lukt zou je nog wel eens de eerste gebruiker van de laadpaal zijn.
Zonde zonde! deze laadpaal staat nog geen 30m van een zeer grote supermarkt, en nog geen 70m van het centrum van Zwolle. (2 aansluitingen die dus stof staan te happen). Terwijl de andere laadpalen in het centrum van Zwolle op de lijst van meest gebruikte laadpalen staan, en inderdaad ook zeer regelmatig bezet zijn als ik er gebruik van wil maken.

Ik ben inmiddels geen klant meer van de rabobank, maar dat staat verder los van dit incident.
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

Re: Rabobank Zwolle

Bericht door Alex »

Ik kom regelmatig bij de overburen van de Rabobank in Ede. Ik geneer me er niet voor om de laadpalen van de Rabobank te gebruiken, anders gaan daar toch maar "fossiele" klanten parkeren. Veel Rabobanken hebben EV-boxen en daar werken alle passen op.

Kunnen we wat terugjatten van wat met de Libor is gejat.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Plaats reactie