chevrolet trek zich terug uit Europa
- Joris
- Newbie
- km-stand: 15000
- Lifetime: 29
- Auto: Ampera-e
chevrolet trek zich terug uit Europa
http://www.automobilwoche.de/article/20 ... qBPBGTuJx4
Hopelijk houden we wel onze service op de volt.
Hopelijk houden we wel onze service op de volt.
- shumway
- Harde kern
- km-stand: 73500
- Lifetime: 28
Re: chevrolet trek zich terug uit Europa
welke service?
Chevrolet Volt LTZ zwart
Voltec SPX Pilot Xenon
Voltec SPX Pilot Xenon
- Joris
- Newbie
Goeie vraag, ik heb nog geen problemen gehad en ook nog niet in de garage geweest want ik heb hem slechts 3 maanden en er staat nog maar 15k op de teller.
- Morgoth
- Harde kern
- km-stand: 186000
- Lifetime: 49
- Auto: Ampera
Ergens is het natuurlijk ook wel een beetje raar dat één organisatie twee dure en vrijwel identieke auto's met beiden een andere merknaam op de markt brengt en deze met elkaar laat concurreren.
Doet VAG beter. Die brengen een oude A4 uit als Seat. Alleen de Up is wel leverbaar als Seat. Dat dan weer wel.
Doet VAG beter. Die brengen een oude A4 uit als Seat. Alleen de Up is wel leverbaar als Seat. Dat dan weer wel.
Laatst gewijzigd door Morgoth op do 05 dec 2013, 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Twee Ampera's gereden, een Parelwitte van 2012 en een Subterranean van 31 december 2016. In 7 jaar totaal 351.000km mee gereden.
Inmiddels al twee jaar onderweg met een Hyundai Kona EV.
Inmiddels al twee jaar onderweg met een Hyundai Kona EV.
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Auto: geen
- Contacteer:
????? Bij 15K moet de Volt toch zijn eerste beurt hebben?Joris schreef:Goeie vraag, ik heb nog geen problemen gehad en ook nog niet in de garage geweest want ik heb hem slechts 3 maanden en er staat nog maar 15k op de teller.
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- Norbert
- Stamgast
- km-stand: 83300
- Lifetime: 31
???? Wie zegt dat?Poul schreef: ????? Bij 15K moet de Volt toch zijn eerste beurt hebben?
- Unit106
- Moderator
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
Dat ene boekje in jouw dashboard kastje?Norbert schreef:???? Wie zegt dat?Poul schreef: ????? Bij 15K moet de Volt toch zijn eerste beurt hebben?
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
- Joris
- Newbie
Ik heb instructie boekje van Chevrolet nageslagen en het klopt na 15k of 1 jaar wordt geadviseerd een service beurt. Boekje geeft ook aan dat louter controle is. Toch maar naar de dealer voor een (kostbaar) stempeltje. De genoemde Chevrolet euroservice waar over gesproken wordt zal waarschijnlijk wel overgaan in de Opel Euroservice of zoiets.
- ev4me
- Newbie
- km-stand: 16000
- Lifetime: 16
3 weken terug nog geen 8000km op de teller naar de Chevrolet/Opel garage om een aantal zaken onder garantie te repareren.
Bekende laadklepje is ingevet/gesmeerd en is verholpen.
Doch defect aan het keyless entry systeem konden ze niet verhelpen. De garage moest met Chevrolet overleggen.
Tot vandaag nog niets van de garage vernomen. Deze garage heeft in aug tientallen Volts verkocht.
Bekende laadklepje is ingevet/gesmeerd en is verholpen.
Doch defect aan het keyless entry systeem konden ze niet verhelpen. De garage moest met Chevrolet overleggen.
Tot vandaag nog niets van de garage vernomen. Deze garage heeft in aug tientallen Volts verkocht.
-
ralph1978
- Vaste klant
- km-stand: 31000
- Lifetime: 54
Jammer dat ze ermee stoppen. Zal voor ons wel einde service betekenen jammer genoeg. Zo gaat dat nu eenmaal.