Ampera34

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Plaats reactie
Ampera34
Vaste klant
km-stand: 21164
Lifetime: 17
Auto: Ampera

Ampera34

Bericht door Ampera34 »

Hoi Collega's,

Ik ben Henk en sinds november 2010 E-Pionier voor de Ampera. In mijn E-pioniercode zit het cijfer 34, vandaar mijn naam Ampera34. Sinds half december staat mijn Ampera (een witte) bij de plaatselijke dealer in de showroom. Kom er dus al dik 2 maand dagelijks voorbij rijden naar mijn werk...EN DAT IS ENORM FRUSTREREND !! Afgelopen vrijdag is mijn Ampera opgehaald en wordt blijkbaar deze week omgebouwd. Mijn laadpunt is al sinds begin december klaar, inmiddels ook zonnepanelen op de garage...ben ik milieutechnisch gezien dus toch effe goed bezig dacht ik zo?
Waarom de Ampera gekocht ?. A. Vanwege het unieke stukje techniek dat erin zit, de meeste mensen hebben écht geen idee hoeveel high-tech er aan boord is. B. Vanwege de fiscale voordelen. C. voor het milieu.
Rij nu al een paar jaar in een BMW 525D Touring en daarvoor Audi A6 Quattro Avant. Heb afgelopen jaar 2x proefgereden in de Ampera en toen was ik om, totaal verkocht zeg maar gerust. Het Concept van de Ampera past precies bij mij vandaar mijn keuze. Ik ben bijna 25 jaar ondernemer in Alarmsystemen, ook high-tech dus. Vandaar dat de Ampera mijn aandacht trok. Heb nu bijna hetzelfde gevoel als toen ik als 16 jarige mijn eerste bromfiets (een Yamaha) kocht...JIPPIEEEEE...iets hebben wat een ander niet heeft, iets unieks dus, das een fijn gevoel toch?

Groeten,

Henk (Ampera34)
Laatst gewijzigd door Ampera34 op wo 29 feb 2012, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Ivo
Beheerder
km-stand: 171000
Lifetime: 41
Auto: anders
Contacteer:

Re: Ampera34

Bericht door Ivo »

Leuke intro!

Ik ben toch benieuwd naar dat E-pioneer verhaal. wat houdt dat precies in?
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
Ampera34
Vaste klant

Bericht door Ampera34 »

Ivo schreef:Leuke intro!

Ik ben toch benieuwd naar dat E-pioneer verhaal. wat houdt dat precies in?
Vanaf november 2010 kon je bij Opel aanmelden als E-pionier. Daarvoor moest je € 150,-- betalen. Je kreeg een soort certificaat met een E-pioniercode. Met die code was je gegarandeerd dat je één van de eerste Ampera's in Nederland geleverd kreeg. Je reserveerde dus als het ware een Ampera onder voorbehoud van aankoopverplichting. Verder kreeg je toegang tot een Ampera site waar je geinformeerd werd en waar technische info te vinden was (deze site is inmiddels uit de lucht). Ook werd je uitgenodigd voor een proefrit in de Ampera op de RAI in April 2011. Verder nog een proefrit ergens begin oktober in Naarden. Als je besloot om de Ampera te kopen dan kreeg je de € 150,-- retour gestort (inmiddels gebeurt door Opel) :D

groeten,

Ampera34
Erdeke
Vaste klant
km-stand: 0
Lifetime: 0

Bericht door Erdeke »

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar dat E-pionier verhaal en het nummer waar je het over hebt. Is dat toevallig het jobnummer waaronder de order van de auto geregistreerd wordt bij de dealer? In het jobnummer bij staat 0078, ik ben benieuwd of dat ook betekent dat het de 78e Ampera is die in Nederland besteld is.

Gr. Richard
Ampera34
Vaste klant

Bericht door Ampera34 »

Erdeke schreef:Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar dat E-pionier verhaal en het nummer waar je het over hebt. Is dat toevallig het jobnummer waaronder de order van de auto geregistreerd wordt bij de dealer? In het jobnummer bij staat 0078, ik ben benieuwd of dat ook betekent dat het de 78e Ampera is die in Nederland besteld is.

Gr. Richard
Dat met dat jobnummer dat weet ik niet. Het E-Pionier nummer is een aantal letters en een paar cijfers.

hieronder een link over E-Pionier

http://iwww.managersonline.nl/autonieuw ... 900,-.html
Plaats reactie