Afas - Leusden

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
Unit106
Moderator
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: anders

Afas - Leusden

Bericht door Unit106 »

mc_alistair schreef:Ik ben deze week op een cursus bij SAP in Den Bosch.
Op de eerste dag netjes een rondje gereden op het bezoekers-parkeerdek, maar geen laadpaal te bekennen.
In de pauze toch maar eens navraag gedaan en wat blijkt in de parkeerkelder waar alleen medewerkers mogen parkeren waren laadpalen genoeg. Ik denk een stuk of 8 dubbele laadunits, betaald met de TNM pas, dat wel, maar het werkt prima :thumbup:
Nu nog 1of 2 dubbele laadpalen op het bezoekers deel en dan is het echt helemaal top!
Ik was vorige week bij het bedrijf Afas te Leusden. 3 dubbele palen bij de bezoekers plaatsen. Alle parkeerplaatsen echter bezet door niet electrische auto's. Dus ja, 6 vrije laad mogelijkheden maar geen kabel die lang genoeg was om dubbel te parkeren en te kunnen laden. Direct ernaast zit een Van de Valk met een EV box. Deze gaf geen enkel teken van leven. Volledig dus op benzine naar huis kunnen rijden. Met een plaats in een parkeerkelder was ik dus tevreden geweest ;)
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

Re: SAP Nederland - Den Bosch

Bericht door Alex »

Unit106 schreef:Ik was vorige week bij het bedrijf Afas te Leusden. 3 dubbele palen bij de bezoekers plaatsen. Alle parkeerplaatsen echter bezet door niet electrische auto's. Dus ja, 6 vrije laad mogelijkheden maar geen kabel die lang genoeg was om dubbel te parkeren en te kunnen laden. Direct ernaast zit een Van de Valk met een EV box. Deze gaf geen enkel teken van leven. Volledig dus op benzine naar huis kunnen rijden. Met een plaats in een parkeerkelder was ik dus tevreden geweest ;)
Toch wel een mailtje gestuurd naar AFAS?
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Unit106
Moderator

Re: SAP Nederland - Den Bosch

Bericht door Unit106 »

Alex schreef:Toch wel een mailtje gestuurd naar AFAS?
Ben er gewoon binnen geweest :lol:
Maarja, het zijn normale bezoekers plaatsen dus iedereen mag er gewoon staan.
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Contacteer:

Re: AFAS Leusden

Bericht door Alex »

Unit106 schreef:Ik was vorige week bij het bedrijf Afas te Leusden. 3 dubbele palen bij de bezoekers plaatsen. Alle parkeerplaatsen echter bezet door niet electrische auto's. Dus ja, 6 vrije laad mogelijkheden maar geen kabel die lang genoeg was om dubbel te parkeren en te kunnen laden. Direct ernaast zit een Van de Valk met een EV box. Deze gaf geen enkel teken van leven. Volledig dus op benzine naar huis kunnen rijden. Met een plaats in een parkeerkelder was ik dus tevreden geweest ;)
Vanmiddag idem dito. Nu stonden er vijf auto's waar eigenlijk geen zesde meer bij kon. Blijkbaar op de kleuterschool nooit geleerd tussen de lijntjes te blijven. Met een beetje schoenlepel er een beetje tussen gekregen. Ben nu door al mijn gele briefjes heen. :oops: Als je je auto voor de inrij-slagboom zet, kun je net bij de eerste laadpaal. :lol:
Afbeelding
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Unit106
Moderator

Re: AFAS Leusden

Bericht door Unit106 »

Alex schreef:Vanmiddag idem dito. Nu stonden er vijf auto's waar eigenlijk geen zesde meer bij kon. Blijkbaar op de kleuterschool nooit geleerd tussen de lijntjes te blijven. Met een beetje schoenlepel er een beetje tussen gekregen. Ben nu door al mijn gele briefjes heen. :oops: Als je je auto voor de inrij-slagboom zet, kun je net bij de eerste laadpaal. :lol:
Herkenbaar plaatje :thumbdown:
Over 2 weken moet ik er weer zijn, ben benieuwd.
arjaan
Vaste klant
km-stand: 100000
Lifetime: 32

Re: Afas - Leusden

Bericht door arjaan »

Als je 'm overdwars voor de auto's parkeerd haalt je kabel het volgens mij wel.. 8-)
Chevrolet Volt LTZ Blue Topaz - Nissan Leaf 2.Zero Edition Brilliant Black besteld
Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Bericht door Poul »

Het zijn toch geen afgekruiste parkeervakken? Is op zich een missertje, maar daarom staan de plofauto's nog niet op een verkeerde parkeerplaats. Dat dat voor het opladen onhandig is, geeft je nog niet het 'recht' er maar voor te gaan staan.

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
arjaan
Vaste klant
km-stand: 100000
Lifetime: 32

Bericht door arjaan »

Het lijkt me geen openbare weg, dus zijn de verkeersregels dan ook van toepassing? Maar goed, het gaat om fatsoen en ik vind het niet heel erg fatsoenljk om een plofauto bij een oplaadpaal naar te zetten, net zo min als dat je je auto bij een benzinepomp parkeert...
Chevrolet Volt LTZ Blue Topaz - Nissan Leaf 2.Zero Edition Brilliant Black besteld
Razwer
Stamgast
km-stand: 17000
Lifetime: 25
Auto: Ampera

Bericht door Razwer »

arjaan schreef:Het lijkt me geen openbare weg, dus zijn de verkeersregels dan ook van toepassing? Maar goed, het gaat om fatsoen en ik vind het niet heel erg fatsoenljk om een plofauto bij een oplaadpaal naar te zetten, net zo min als dat je je auto bij een benzinepomp parkeert...
verkeer en fatsoen, die 2 gaan bijna niet samen leert de ervaring. Niet alleen in nederland...
Norbert
Stamgast
km-stand: 83300
Lifetime: 31
Auto: Ampera-e

Bericht door Norbert »

Op prive terrein zijn ook regels van toepassing. De regels van de eigenaar van de grond.
Overigens is een openbaar parkeerterrein en Benzinestation ook "op de openbare weg" althans, volgens de politie, welke laatst een paar stuntende motorrijders van hun rijbewijs verholpen heeft.

Als je verkeerd parkeert op privéterrein, dan moet de beheerder van het terrein je weg laten slepen.
Plaats reactie