Beste Volt/Ampera deals?

Wat zoek je?
Gerto
Newbie
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: Ampera-e

Beste Volt/Ampera deals?

Bericht door Gerto »

Hallo allemaal,

Ik overweeg nog een Volt aan te schaffen dit jaar (of Ampera, maar die is overal duurder). Ben er alleen pas net achter dat er de afgelopen maanden zeer goede Volt acties zijn geweest... Net achter het net gevist helaas :roll:

Daarom dit topic gestart, om de beste/scherpste acties te delen voor potentiële kopers. Ik

Ik heb aardig wat rondgezocht, hierbij het resultaat tot dusverre:
- Volt: overal uitverkocht voor een scherpe prijs.
- Ampera: beste actie die ik gevonden heb is van Stam Opel, dit is de actie:
> (standaard?) korting op de Ampera
> Gratis accessoires
> LoLo-laadpalen
> Keuze: gratis verzekering voor 5 jaar vanuit Opel of financiering voor 3% rente.
http://www.stamopel.nl/voorraad-actie-a ... tAodpU4A9w

Ben benieuwd of jullie betere / goede acties kennen?

(Mij persoonlijk gaat het vooral om de scherpste prijs :) Verwachten jullie dat er in het najaar nog acties komen om van de voorraad af te komen?)
Razwer
Stamgast
km-stand: 17000
Lifetime: 25
Auto: Ampera

Re: Beste Volt/Ampera deals?

Bericht door Razwer »

Er was iemand hier op het forum die de auto uit duitsland heeft gehaald. Met de recente prijsdrop is dat misschien het meest interessant voor jou. Ik heb verder geen details hier over maar is misschien het uitzoeken waard voor je...
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

Bericht door Alex »

Houd er rekening mee dat de after sales van Opel beter is dan die van Chevrolet. Dealers die beiden leveren lopen daar ook tegenaan.

De Europese after salesafdelingen zijn binnen GM geclusterd, maar voor de Ampera bellen ze met Duitsland en voor de Volt naar Korea. Worden beiden in Amerika gemaakt. Ik probeer dit niet eens te begrijpen. :roll: :crazy:
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Gerto
Newbie

Bericht door Gerto »

@Razwer: dank je. Kan inderdaad interessant zijn ja. Heb gelijk even gezocht en ben bij dat forum-thread aangehaakt.

Anders tips blijven uiteraard welkom hier.
japio
Harde kern
km-stand: 125250
Lifetime: 23
Contacteer:

Bericht door japio »

Ik probeer dit niet eens te begrijpen
:silent:
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
Razwer
Stamgast
km-stand: 17000
Lifetime: 25

Bericht door Razwer »

Alex schreef:en voor de Volt naar Korea. Worden beiden in Amerika gemaakt. Ik probeer dit niet eens te begrijpen. :roll: :crazy:
R&D van GM zit daar volgens mij. De accus komen daar wel vandaan en de Spark EV word daar geheel gemaakt. Misschien dat het daar mee te maken heeft... Waarschijnlijk oude Daewoo kantoor/fab...
arjaan
Vaste klant
km-stand: 100000
Lifetime: 32
Auto: Volt

Bericht door arjaan »

Beetje rondbellen kan wel wat opleveren. Dealers willen blijkbaar van hun voorraad af. Als je wilt leasen is het ook zinvol om leasemaatschappijen af te bellen. Sommigen hebben nog wat staan waar ze vanaf willen.
Mijn vrouw is nu bezig om een Ampera te bestellen. Beetje rondbellen levert al aardig wat korting op. Als haar werkgever meewerkt hebben we straks een Ampera en een Volt op de oprit staan!
Chevrolet Volt LTZ Blue Topaz - Nissan Leaf 2.Zero Edition Brilliant Black besteld
Gerto
Newbie

Bericht door Gerto »

Alex & Arjaan, ook dank ook voor de tips.
@Arjaan: welke prijs heeft je vrouw kunnen regelen door rondje te bellen? (en mocht je het kunnen prijsgeven: bij welke dealer? Snap het overigens als je dat niet kunt zeggen en eerst het groen licht voor je vrouw af moet wachten :D )
Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Bericht door Poul »

Ga ook eens buurten bij www.nieuweautokopen.nl. Die adverteren met een Ampera voor een vanaf-prijs van EUR 42.900 incl BTW. Levering vindt plaats door de normale dealer van Opel Ampera. Graag blijf ik op de hoogte (evt via een PB) ivm evt aanschaf nieuwe Ampera komende maand. Ik heb op dit moment een mooie offerte liggen, maar volgens mij kan hij nog beter.
Let er verder wel op of je het over een incl.- of een excl.BTW-prijs hebt. En of de dealer om de prijs te drukken alvast KIA, MIA en/of VAMIL van de dealerprijs heeft afgehaald. Dan kan het prijskaartje opeens anders blijken te liggen.

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
Gerto
Newbie

Bericht door Gerto »

Hoi Paul,
Dank voor de tips. Goed idee om even in contact te blijven tijdens onze beider oriëntatie.
Groeten,
Gertjan
Plaats reactie