IKEA Haarlem combi-lader

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

IKEA Haarlem combi-lader

Bericht door Alex »

Vandaag even bij de IKEA in Haarlem geweest. Het was even zoeken, maar de paal uiteindelijk gevonden. Als je van de grote weg komt, staat de laadpaal links van de ingang. Sta je in/bij de parkeergarage, dan moet je even helemaal om het pand heen.
Afbeelding
Toen ik kwam stonden er twee 'vuile' auto's, waarvan één van een installatiebedrijf. :oops: Gelukkig zijn de (goed aangegeven) parkeervakken extra breed, ik kon gewoon 'tussenin'.

Bied je pas aan bij de kaartlezer en volg de instructies op het scherm. Mooi spul hoor, maar kan stukken goedkoper.
Laatst gewijzigd door Alex op do 19 sep 2013, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Re: IKEA Haarlem combi-lader

Bericht door Poul »

De bestuurder van dat Peugeotje mag zich als een slangenmens in de auto wurmen. :lol: :lol:
Of was jij al weg voordat die bestuurder er aan kwam?

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
japio
Harde kern
km-stand: 125250
Lifetime: 23
Auto: Ampera
Contacteer:

Bericht door japio »

Ik schat in dat Alex hem er zo kort op heeft gezet dat ze het instappen (met krassen op zijn Volt) niet eens hebben overwogen :lol:
Slordig dat er geen borden staan, daar staat een lader van € 50.000,-- stof te happen.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
Alex
Sponsor
Contacteer:

Bericht door Alex »

Bij terugkomst waren beide andere auto's weg. Een beetje lullig gezicht is het dan wel. Alsof je in je eentje midden op een tweepersoons bed ligt. :oops:
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Morgoth
Harde kern
km-stand: 186000
Lifetime: 49

Bericht door Morgoth »

Alex schreef:Bij terugkomst waren beide andere auto's weg. Een beetje lullig gezicht is het dan wel. Alsof je in je eentje midden op een tweepersoons bed ligt. :oops:
Haha. Soortgelijke situatie ook ooit eens gehad. Bij terugkomst stond mijn auto ook zo op twee plekken. Er zat een briefje onder de ruitenwisser: " parkeren kun je ook al niet, lul!" Achja...
Twee Ampera's gereden, een Parelwitte van 2012 en een Subterranean van 31 december 2016. In 7 jaar totaal 351.000km mee gereden.

Inmiddels al twee jaar onderweg met een Hyundai Kona EV.
Razwer
Stamgast
km-stand: 17000
Lifetime: 25

Bericht door Razwer »

japio schreef:Slordig dat er geen borden staan, daar staat een lader van € 50.000,-- stof te happen.
Ik was er vandaag aan het laden. Er staan nu wel borden. Je mag trouwens maar max 2 uur laden.
Norbert
Stamgast
km-stand: 83300
Lifetime: 31
Auto: Ampera-e

Bericht door Norbert »

Morgoth schreef:Haha. Soortgelijke situatie ook ooit eens gehad. Bij terugkomst stond mijn auto ook zo op twee plekken. Er zat een briefje onder de ruitenwisser: " parkeren kun je ook al niet, lul!" Achja...
Ja als ik die foto bekijk van alex, en dan de andere 2 auto's wegdenk, kan ik me dat commentaar enigszins voorstellen :lol:
peterjn
Bekende
km-stand: 29000
Lifetime: 25

Bericht door peterjn »

Wel hopen dat er geen BOA langskomt .
Dan krijg je nog een bon voor niet in het parkeervak parkeren. :(
japio
Harde kern
km-stand: 125250
Lifetime: 23
Contacteer:

Bericht door japio »

Een kassabon onder de ruitenwisser :D
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
Alex
Sponsor
Contacteer:

Bericht door Alex »

Inmiddels staan er borden bij deze snellader dat je maximaal 2 uur mag parkeren. Nu is het mij nooit gelukt om bij de IKEA langer dan anderhalf uur te parkeren, maar dat terzijde.

Bij IKEA Haarlem zijn ook enkele lolo's geïnstalleerd. Deze hangen in de parkeergarage aan een kolom in rij A. Anders zoek je je wezenloos. Ook deze plekken zijn voorzien van verkeersborden.

IKEA gaat vooruit. En het leuke is, als je bij een bedrijf in de buurt moet zijn, kan je gewoon mij IKEA laden. :mrgreen:
Forum Sponsor, Buurauto
Plaats reactie