Ampera/Volt voor oude mannen

Heeft het niets te maken met Opel Ampera of Chevrolet Volt? Hier kun je het delen!
Razwer
Stamgast
km-stand: 17000
Lifetime: 25
Auto: Ampera

Ampera/Volt voor oude mannen

Bericht door Razwer »

Mij is voor de aanschaf door meerdere personen gezegd dat de Ampera(/Volt) een "ouwelullenbak" is en dat ik die daarom niet moest nemen.
De enige collega van mij die er ook 1 heeft is 50+ en valt (no disrespect) dus in die categorie.
Zelf ben ik 31. Nu vroeg ik mij af wat de gemiddelde leeftijd hier op het forum ongeveer is om te kijken of die stelling waar is.
brand los :)
Wattje
Bekende
km-stand: 5500
Lifetime: 29
Auto: Ampera-e

Re: Ampera/Volt voor oude mannen

Bericht door Wattje »

Ik heb nooit iets dergelijks gehoord, maar misschien dat ze het tegen mij niet durven te zeggen; ik ben nl. een OL van 55...
Rijdt sinds 30/8/13 in: Volt LT Silver Topaz MY2013
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

Bericht door Alex »

Als het goed is, heeft Ivo een overzicht van geboortedata. Enne, Mary is al 50. :silent:

Op het Priusforum is er een poll over de leeftijd. Erg stereotype: echte ouwe l*llen.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
japio
Harde kern
km-stand: 125250
Lifetime: 23
Contacteer:

Bericht door japio »

Als de Ampera net buiten je leasebudget valt dan is dat natuurlijk niet iets om over op te scheppen :silent:
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
Razwer
Stamgast
km-stand: 17000

Bericht door Razwer »

japio schreef:Als de Ampera net buiten je leasebudget valt dan is dat natuurlijk niet iets om over op te scheppen :silent:
lol daar heb je wel een scherp punt.
bennyvw
Vaste klant
km-stand: 57000
Lifetime: 12
Contacteer:

Bericht door bennyvw »

36 jaar oud hier :wave:
Jong dus... toch?

Het boeit mij niet zo veel wat anderen van mijn auto vinden. Ik laat mijn keuze er in ieder geval niet van af hangen.
Bepu
Stamgast
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: Bolt
Contacteer:

Bericht door Bepu »

Klopt denk ik ook wel een beetje. Als je in de leeftijd bent dat je nog kinderen hebt die je overal mee naar toe moet nemen, is da ampera niet echt geschikt.

Weinig ruimte in de kofferbak en twee stoelen achterin.

Ook qua uiterlijk is het natuurlijk geen compacte krachtpatser, die echt jonger publiek zal aantrekken.

Rij prestaties zijn natuurlijk uitstekend. Ik trek menig jong gastje met petje in een Golf er met gemak uit. Afgelopen week ook weer zo'n patsertje in een audi, die met loeiende motor mij probeerde bij te houden :-)

Maar de auto wordt als "groen" gepositioneerd, dus heeft het de zweem van sulligheid.

Ja, ik val ook in de OL categorie (54). Maar ik heb mijn hele leven nog nooit iets van aangetrokken wat anderen van mijn auto vonden.
JacTheFlap
Bekende
km-stand: 25500
Lifetime: 18
Auto: Ampera-e

Bericht door JacTheFlap »

Ik ben 37 en heb een jong gezin (kids van 5 en 9). De Volt past perfect bij mijn gezinssituatie.

En qua uiterlijk vind ik het geen ouwe lullen bak..... :silent:
Chevy Volt LTZ Cyber Grey inclusief snelle ventielen
kenniekenwel
Newbie
km-stand: 2230
Lifetime: 13

Bericht door kenniekenwel »

Ik ben 34 en vanaf het moment dat ik een proefrit met de ampera / volt heb gemaakt vond ik het zeker geen oude mannen auto (meer).
Nu anderhalve week in mijn bezit, en ik vind de wagen er zelfs steeds sportiever uit zien.
Qua interieur al helemaal geen wagen voor oude mannen!!!
goirke
Bekende
km-stand: 87000

Bericht door goirke »

Ik ben ook 31, was 30 toen ik de Ampera kreeg ;) In het begin vroegen collega's zich af wat ik daarmee moest, maar toen ik aangaf dat het me € 500 netto per maand scheelde ten opzichte van hun Audi of BMW stonden ze al snel met de mond vol tanden :mrgreen:

Hiervoor had ik een Mondeo. Op je 26e vind ik dat toch meer een ouwe l*ullenbak :shh: , maar flink aangekleed met oa mooie velgen viel dat ook wel mee. Was toch vooral het praktische aspect dat me aansprak plus goede eerdere ervaringen met Ford.
Black Ampera - Frosted Nickel - NAV pack - Parkeersensoren en camera - Alarm - Getint Glas - Korte antenne - Xenon - LED
Plaats reactie