Leuk om te lezen dat er zo snel reacties volgen op mijn vraag. Top! Dus mijn lengte moet geen probleem zijn, want ik zie dat er meerdere bestuurders zijn van boven de 1.95m. Wat zijn jullie ervaringen met de stoelen? Ik zag dat er nauwelijks opties zijn voor de Ampera en dus helaas geen sportstoelen.
Eigenlijk kunnen jullie allemaal wel goed uit de voeten met de "beperkte" kofferbakruimte en dat zelfs bij gezinssituaties met 2 kinderen. Dat stelt mij al enigszins gerust en dat plaatje met de speciale Ampera tassen biedt wellicht wel een efficiënte uitkomst om optimaal gebruik te maken van de kofferbakruimte.
@Robampera, hoe doen jullie dat met de hond?
Ik hoor volgende maand definitief of de Outlander nog dit jaar wordt geleverd en op kenteken wordt gezet. Echter ik zie steeds meer berichten a la Robampera dat de levering van maand tot maand wordt opgeschoven en 2014 de definitieve tennaamstelling wordt. De reden dat ik elektrisch wil rijden is voor 90% een hoger netto besteedbaar inkomen te krijgen, 5% gadgetgevoel en 5% mileubewust

.
Ik zag heel toevallig gisteren dat er twee plaatselijke dealers een Ampera Outlet actie hebben, waarbij er 10.000 euro korting wordt geboden op een 2013 model. Dat klinkt ERG aantrekkelijk en ben benieuwd welk effect dit heeft op de leaseprijs. Komt dan denk ik in de buurt te liggen van de Volt actie.
Ik ga volgende week even informeren voor een proefrit en kijken of de Outlander dan ook uit mijn geheugen wordt gewist.