afelopen zaterdag, dagje amsterdag, geparkeerd op Zeeburg 1, staat slechts 1 laadpaal. bezet door een witte ampera.
Einde van de dag terug, de Ampera staat er nog. Waarschijnlijk zondag ook nog.
Scheelt mij denk ik 3 tot 4000 electrische km's per jaar. Het gebrek aan laadmogelijkheden.
shumway schreef:afelopen zaterdag, dagje amsterdag, geparkeerd op Zeeburg 1, staat slechts 1 laadpaal. bezet door een witte ampera.
Einde van de dag terug, de Ampera staat er nog. Waarschijnlijk zondag ook nog.
Scheelt mij denk ik 3 tot 4000 electrische km's per jaar. Het gebrek aan laadmogelijkheden.
inderdaad, mijn verbruik zou vele male beter zijn als ik overal kan laden. Of palen bezet, of non ev's op de plekken..
shumway schreef:afelopen zaterdag, dagje amsterdag, geparkeerd op Zeeburg 1, staat slechts 1 laadpaal. bezet door een witte ampera.
Einde van de dag terug, de Ampera staat er nog. Waarschijnlijk zondag ook nog.
Scheelt mij denk ik 3 tot 4000 electrische km's per jaar. Het gebrek aan laadmogelijkheden.
Zeeburg 2 heeft ook een laadpaal, even vragen bij de intercom of de laadpaal vrij is en anders de overkant proberen.
Ik kom er regelmatig en meestal is er wel plek.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
Zet er een batterij Schuko's neer, ipv van zo'n lullig paaltje met een stekker.
Je staat er vaak lang genoeg. De eigenaar van de witte Ampera heeft er 2 dagen gestaan.
Auto was al na 3 1/2 uur vol.
Nieuwe term bedenken, na Arvallen, Amperarren = te lang gebruik maken van laadpaal