Rijswijk

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
Plaats reactie
japio
Harde kern
km-stand: 125250
Lifetime: 23
Auto: Ampera
Contacteer:

Rijswijk

Bericht door japio »

Afgeschreven...

50.000 inwoners, talloze parkeergebouwen waar met minimale inspanning een lader kan worden geplaatst en wat denk je? P5 afgesloten met een roldeur. De volgende keer met een grote boog om deze EV onvriendelijke plaats heen rijden.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Re: Rijswijk

Bericht door Poul »

Op oplaadpalen.nl zie ik in ieder geval een drietal adressen waar je je auto kunt aankoppelen om op te laden. De oplaadpalen zijn er dus wel, maar misschien niet in de door jou uitgezochte parkeergarage. Of niet toegankelijk. En dat zou dan ook aan de eigenaar/ beheerder van die parkeergarage kunnen liggen. 1 ervaring met een roldeur vind ik wat te weinig om tot het oordeel van een 'EV onvriendelijke plaats' te komen.

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
japio
Harde kern
Contacteer:

Bericht door japio »

Zijn er nog andere?

Generaal Spoorlaan 85B Rijswijk in Qpark (flink zoeken want er zijn 7 Qpark garages in een straal van 1km)
Generaal Spoorlaan Rijswijk is ongenummerd, de weg is kilometers lang en mogelijk dezelfde als 85b hierboven
Steenvoordelaan 432 Rijswijk is een fietsoplaadpunt
Minister Talmalaan 1 Rijswijk is eveneens een fietsoplaadpunt
Madame Curielaan 1 2289 CA Rijswijk is een besloten bedrijventerrein
Laan van Vredenoord 14 Rijswijk is een besloten bedrijventerrein
Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Bericht door Poul »

Merkwaardig. Ik zou hebben gezworen dat ik vanochtend drie andere oplaadpalen/locaties op mijn scherm kreeg. Nu ook alleen de locaties die jij noemt. Die afgesloten bedrijfsterreinen zijn natuurlijk wel balen. Daar reken je niet op als je die locaties netjes op je scherm krijgt. :thumbdown:
Maar jij bent dus de hele plaats doorgereden op zoek naar een laadpaal? :shock: Heb je aardig wat kilometertjes voor moeten rijden. :)

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
japio
Harde kern
Contacteer:

Bericht door japio »

Yep, vandaar de nominatie EV onvriendelijk :silent: eigenlijk had ik in het centrum de range extender aan moeten zetten om de batterij op te laden :mrgreen:
Plaats reactie