Wat ook opvalt is dat bijna alle forum leden er een sport van maken om zo zuinig mogelijk en zoveel mogelijk op stroom proberen te rijden. Iets wat natuurlijk ook de bedoeling is als je in een dergelijke auto gaat rijden!
Bijna Ampera chauffeur (Cyber Grey)
-
erikberg
- Newbie
- km-stand: 14000
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
Bijna Ampera chauffeur (Cyber Grey)
Even voorstellen: Ik ben Erik en woon in Rosmalen. Met een beetje mazzel ben ook ik Ampera rijder nog voor Kerst
De laatste weken heb ik dit forum behoorlijk doorgespit en ik kan niet anders stellen dat ik aangenaam verrast ben door de positieve, hulpvaardige houding en reakties van de forum leden en de moderators.
Wat ook opvalt is dat bijna alle forum leden er een sport van maken om zo zuinig mogelijk en zoveel mogelijk op stroom proberen te rijden. Iets wat natuurlijk ook de bedoeling is als je in een dergelijke auto gaat rijden!
Cyber Grey after 1.000.000 km on diesel
-
Odiebla
Re: Bijna Ampera chauffeur (Cyber Grey)
Welkom 
Enne: persoonlijk maak ik er niet zo'n sport van hoor. Ik rij mijn woon/werk verkeer wel helemaal electrisch maar bij mij staat veiligheid en comfort voorop: kachel en blower goed aan om de ramens schoon te houden, stoelverwarming aan om de kroonjuwelen van een bevriezingsdood te redden en af en toe lekker optrekken. In het weekend rij ik meestal grotere afstanden naar familie en het buitenland en ik ga dan echt niet lopen zenuwen met tussenstopjes om te laden: ik scheur gewoon op de range extender. Mijn gemiddelde zal dus ook niet heel veel onder de 5l/100km uitkomen...
Gewoon genieten van je auto!
Enne: persoonlijk maak ik er niet zo'n sport van hoor. Ik rij mijn woon/werk verkeer wel helemaal electrisch maar bij mij staat veiligheid en comfort voorop: kachel en blower goed aan om de ramens schoon te houden, stoelverwarming aan om de kroonjuwelen van een bevriezingsdood te redden en af en toe lekker optrekken. In het weekend rij ik meestal grotere afstanden naar familie en het buitenland en ik ga dan echt niet lopen zenuwen met tussenstopjes om te laden: ik scheur gewoon op de range extender. Mijn gemiddelde zal dus ook niet heel veel onder de 5l/100km uitkomen...
Gewoon genieten van je auto!
-
erikberg
- Newbie
Hij is er...mensen, wat een genoegen... Het duizelt me nog wel een beetje van al die knopjes. Dom dat ik moet wachten op mijn Lolo laadpunt en daarmee het pasje want nu kan ik nog nergens laden
Nou ja, op een 230 volt contact thuis of zo.. Maar wat een rust! 
- benver
- Bekende
- km-stand: 145000
- Lifetime: 44
Die doen het toch echt beter bij regelmatige koeling hoor!Odiebla schreef:... stoelverwarming aan om de kroonjuwelen van een bevriezingsdood te redden ...
Gelukkig berijder van Summer White S, Leather ceramic whi/black, Navigation Audio Pack, Achteruitrijcamera met Park Pilot 
- axel1965
- Newbie
- km-stand: 23800
- Lifetime: 46
- Auto: Bolt
Hi Erik, welkom aan de nieuwe Ampera rijder in Rosmalen. Mits jij je pas ontvangt voordat de Lolo geplaatst is dan kan ik je de lader in de Groote Wielen aanraden. Er is meestal nog een plek vrij. http://oplaadpalen.nl/laadpaal/20759
Zit je meer in het zuiden in Rosmalen dan is hier nog een optie http://oplaadpalen.nl/laadpaal/20413, groet Axel uit Rosmalen
Zit je meer in het zuiden in Rosmalen dan is hier nog een optie http://oplaadpalen.nl/laadpaal/20413, groet Axel uit Rosmalen
Axel
Rosmalen
axelalbrecht4@gmail.com
Rosmalen
axelalbrecht4@gmail.com
-
erikberg
- Newbie
Thanks Axel! Ik heb een noodkabel gelegd en gebruik de Voltecom te laden. Heb zojuist mijn pasje ontvangen duskan nu ook van publieke laadpalen gebruik gaan maken. Wat een fijne wagen is het