Kijk: critici hebben met mis! Voltrijders zijn niet bang om zonder stroom te staan, maar zijn bang om benzine te moeten gebruiken, volgens Amerikaans onderzoek. http://www.csmonitor.com/Business/In-Ge ... as-anxiety
Groet, Alex
No range anxiety, but gas anxiety
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
No range anxiety, but gas anxiety
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- Marcel
- Stamgast
- km-stand: 70000
- Lifetime: 21
- Auto: Ampera
Re: No range anxiety, but gas anxiety
Klopt !

Ampera Sovereign Silver met navi/camera/alarm, Pilot 5000k Xenon, 19" en Pod-Point.
Voeding : 25 zonnepanelen goed voor 6250Wp
Voeding : 25 zonnepanelen goed voor 6250Wp
- CyberGrey
- Sponsor
- km-stand: 85000
- Lifetime: 16
- Contacteer:
Bang is een groot woord, maar ik probeer er wel alles aan te doen om een zo laag mogelijk benzine verbruik te hebben.Alex schreef:zonder stroom te staan, maar zijn bang om benzine te moeten gebruiken,
ik loop ondertussen tegen de 2800 km en mijn gemiddelde is aan het afnemen nu 2.3l/100. Nu 3 weken in bezit en het ritme gevonden, bij alle klanten waar ik kom een onderwerp van gesprek! Te veel lange ritten gehad in de eerste 2 weken (stond op 2.8l/100km) deze week na maandag geen benzine meer gebruikt. Ik kan met wel in de titel vinden
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
Wel erg herkenbaar. Zeker als je bijna op je bestemming bent, dan wil je zo graag zonder dat gebrom aankomen : 
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
- Guinness
- Stamgast
- km-stand: 0
- Lifetime: 20
Zeer herkenbaar. Binnen de bebouwde kom waar voetgangers, fietsers etc zijn, of bij het stoplicht waar mensen hun raampje open hebben dan wil ik niet dat de motor bromt. Dwangneurotisch wordt ik er bijna vanIvo schreef:Wel erg herkenbaar. Zeker als je bijna op je bestemming bent, dan wil je zo graag zonder dat gebrom aankomen :
Lithium White, Full Options except alarm, EVbox homecharger
- mc_alistair
- Moderator
- km-stand: 86000
- Lifetime: 38
- Contacteer:
Heel herkenbaarGuinness schreef:Zeer herkenbaar. Binnen de bebouwde kom waar voetgangers, fietsers etc zijn, of bij het stoplicht waar mensen hun raampje open hebben dan wil ik niet dat de motor bromt. Dwangneurotisch wordt ik er bijna vanIvo schreef:Wel erg herkenbaar. Zeker als je bijna op je bestemming bent, dan wil je zo graag zonder dat gebrom aankomen :
Cyber Gray - Full Option + SPX Voltec Thuislader
- Kat9
- Sponsor
- km-stand: 150000
- Lifetime: 23
Zeer Heel Erg herkenbaar. En sinds vandaag met een korte flap helemaal geruisloos. (50/50 deal met dealer).mc_alistair schreef:Heel herkenbaarGuinness schreef:Zeer herkenbaar. Binnen de bebouwde kom waar voetgangers, fietsers etc zijn, of bij het stoplicht waar mensen hun raampje open hebben dan wil ik niet dat de motor bromt. Dwangneurotisch wordt ik er bijna vanIvo schreef:Wel erg herkenbaar. Zeker als je bijna op je bestemming bent, dan wil je zo graag zonder dat gebrom aankomen :
Koen
Forum Sponsor, Koen Engineering & Consultancy
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!