Wat is de levertijd van een Opel Ampera?
-
Dennis
- Newbie
- km-stand: 19400
- Lifetime: 34
- Auto: Bolt
- Contacteer:
Re: Wat is de levertijd van een Opel Ampera?
Gisteren besteld, over 2 weken afleveren. Betrof een auto uit voorraad. Hoef gelukkig dus niet zo lang te wachten!
Sovereign Silver Ampera - Full options - Getinte ramen
- Unit106
- Moderator
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
De dealer bezocht! Het is momenteel zo druk dat de monteurs volgende week alleen maar auto's rijklaar gaan maken en er geen afspraken zijn gemaakt voor volgende week voor normale onderhoudsbeurten.willem schreef:Opel koffie altijd lekker, met goed bericht helemaal
Mijn Ampera is gisteren afgeleverd bij de dealer en zal volgende week vrijdag klaar zijn, met een beetje geluk misschien woensdag!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
-
Ampera1
- Stamgast
- km-stand: 56000
- Lifetime: 38
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Gaaf! Bi-color: Cyber Grey met zilverdak en ziveren motorkapUnit106 schreef:De dealer bezocht! Het is momenteel zo druk dat de monteurs volgende week alleen maar auto's rijklaar gaan maken en er geen afspraken zijn gemaakt voor volgende week voor normale onderhoudsbeurten.willem schreef:Opel koffie altijd lekker, met goed bericht helemaal
Mijn Ampera is gisteren afgeleverd bij de dealer en zal volgende week vrijdag klaar zijn, met een beetje geluk misschien woensdag!
Ampera: Amper verbruik
- Kat9
- Sponsor
- km-stand: 150000
- Lifetime: 23
Unit106, gefeliciteerd. Kunnen eindelijk alledrie de moderatoren uit eigen ervaring spreken over de Ampera.
Wordt alles nog beter.
Koen
Koen
Forum Sponsor, Koen Engineering & Consultancy
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!
- willem
- Bekende
- km-stand: 67000
- Lifetime: 35
Kijk dat zijn de betere berichten, mooi!!Unit106 schreef:De dealer bezocht! Het is momenteel zo druk dat de monteurs volgende week alleen maar auto's rijklaar gaan maken en er geen afspraken zijn gemaakt voor volgende week voor normale onderhoudsbeurten.willem schreef:Opel koffie altijd lekker, met goed bericht helemaal
Het is stil op het platteland
-
Michael
- Stamgast
Vandaag op mogen halen en wat een toeter van een auto hoor. Kanonnen.. jantje de klere wat een gave auto. Alleen jammer van wat aflevert beschadigingen, maar die gaan allemaal herstelt worden!
Wat betreft de achter portieren en het hele automatische omhoog en omlaag verhaal ? Ik heb hier geen last van ?
Nogmaals: kick-ass auto hoor! ..
Wat betreft de achter portieren en het hele automatische omhoog en omlaag verhaal ? Ik heb hier geen last van ?
- Unit106
- Moderator
Volgens mij ben jij blijMichael schreef:Vandaag op mogen halen en wat een toeter van een auto hoor. Kanonnen.. jantje de klere wat een gave auto. Alleen jammer van wat aflevert beschadigingen, maar die gaan allemaal herstelt worden!
Gefeliciteerd!
- willem
- Bekende
- km-stand: 67000
- Lifetime: 35
Vanmiddag verlossende telefoontje gehad vd dealer.
Hij is er, YES!!!
Deze week ook mooi de oplaadpunten thuis en op het werk geinstalleerd.
Vrijdagmorgen kan ik hem ophalen
Hij is er, YES!!!
Deze week ook mooi de oplaadpunten thuis en op het werk geinstalleerd.
Vrijdagmorgen kan ik hem ophalen
Het is stil op het platteland
-
Michael
- Stamgast
Ja.. en dat komt heel zelden voor, maar dit is echt wel een extreem andere manier van rijden. Komt jouw ampera nog a/s woensdag of toch vrijdag ?Unit106 schreef:Volgens mij ben jij blijMichael schreef:Vandaag op mogen halen en wat een toeter van een auto hoor. Kanonnen.. jantje de klere wat een gave auto. Alleen jammer van wat aflevert beschadigingen, maar die gaan allemaal herstelt worden!
Nogmaals: kick-ass auto hoor! ..![]()
![]()
Gefeliciteerd!
- Unit106
- Moderator
Nog niets vernomen, ben bang dat ik tot vrijdag nog geduld moet hebben.Michael schreef:Ja.. en dat komt heel zelden voor, maar dit is echt wel een extreem andere manier van rijden. Komt jouw ampera nog a/s woensdag of toch vrijdag ?