Als je de begrenzer er uit weet te halen dan kan je zo hard totdat de spoelen je om de oren vliegen en de motor licht geeftmarcelpol schreef:Ik heb naast een Ampera ook nog een elektrische bromscooter. Max. 25 km/u. Maar dankzij de vriendelijke dealer loopt ie nu 2x zo snel. Ik proef mogelijkheden voor de Ampera!
Wat is er allemaal te koop voor de Ampera/Volt?
-
michelkemp
- Newbie
- km-stand: 12500
- Lifetime: 27
- Auto: Ampera
Re: Wat is er allemaal te koop voor de Ampera/Volt?
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Contacteer:
Met een paar duizend ampère kortsluitstroom onder de kont is mij dat geen trail and error waard 
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
-
Michael
- Stamgast
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Kijk dat is tenminste en vlotte elektrische bromscooter, maar god o. Als je iemand aanrijdt of je veroorzaakt een ongeluk wat een gezeik ga je dan krijgen met de verzekering en politie.marcelpol schreef:Ik heb naast een Ampera ook nog een elektrische bromscooter. Max. 25 km/u. Maar dankzij de vriendelijke dealer loopt ie nu 2x zo snel. Ik proef mogelijkheden voor de Ampera!
- benver
- Bekende
- km-stand: 145000
- Lifetime: 44
Volt 0-60mph in 6 seconden, rijder claimt 5.5: http://www.youtube.com/watch?v=hA4fLSuv ... Vw&index=1 (kijk vanaf 2:20).
Meer info op gm-volt forum: http://gm-volt.com/forum/showthread.php ... yourselves.
Meer info op gm-volt forum: http://gm-volt.com/forum/showthread.php ... yourselves.
Gelukkig berijder van Summer White S, Leather ceramic whi/black, Navigation Audio Pack, Achteruitrijcamera met Park Pilot 
-
Mike Philippens
- Newbie
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Ik las ergens anders dat er iemand is die (vrijwel) alles bolletjes vervangen heeft door LED's. Zou wel leuk zijn als er een lijstje was met welke lampjes allemaal vervangen zijn en waar je die het beste kunt kopen. Er is zoveel meuk op de markt.
Op zich ook een beetje jammer dat Opel het al niet zelf gedaan heeft. Nu loopt Mercedes te pochen met de nieuwe S klasse dat het de eerste auto is met alleen maar LED. BMW heeft ook al een motorfiets waar je optioneel een Full LED koplamp kunt krijgen. Maar ja, op een motor heb je iets minder lampjes en een kleinere accu. Dan loont het ook wat meer om alles te vervangen door LED.
Hoeveel scheelt het bij een Ampera eigenlijk in het stroomverbruik? Heeft het wat dat betreft nut?
Op zich ook een beetje jammer dat Opel het al niet zelf gedaan heeft. Nu loopt Mercedes te pochen met de nieuwe S klasse dat het de eerste auto is met alleen maar LED. BMW heeft ook al een motorfiets waar je optioneel een Full LED koplamp kunt krijgen. Maar ja, op een motor heb je iets minder lampjes en een kleinere accu. Dan loont het ook wat meer om alles te vervangen door LED.
Hoeveel scheelt het bij een Ampera eigenlijk in het stroomverbruik? Heeft het wat dat betreft nut?
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Contacteer:
Mike, het heeft qua bereik 0,01% nut. Voor de gemiddelde woning is het dagelijkse energieverbruik gemiddeld 10,5kWh. Vergelijk het met hoeveel effect het zou hebben als je dan het lampje op het toilet zou vervangen door een led-lampje.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
Ik heb de complete binnenverlichting en de kentekenverlichting vervangen door LED. De knipperlichten voor en het mistachterlicht en achteruitrijlicht niet. Daarvoor moeten de bumpers erafMike Philippens schreef:Ik las ergens anders dat er iemand is die (vrijwel) alles bolletjes vervangen heeft door LED's. Zou wel leuk zijn als er een lijstje was met welke lampjes allemaal vervangen zijn en waar je die het beste kunt kopen. Er is zoveel meuk op de markt.
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km