Ik las ergens online het argument dat het slim is om wel mee te doen aan de terugroepactie, dat mocht het minimale kansje waarheid worden en er wat gebeurt, je in ieder geval kan aantonen dat je de update gedaan hebt.

Ruben schreef:Dat lijkt me wat voorbarig om te concluderen. Ze kunnen ook het laadgedrag aanpassen, b.v. hoe de laatste vijf procent verloopt. De meeste branden waren veroorzaakt toen de auto's met 100% nog aan de oplader stonden. Bij een van de Koreaanse merken hebben ze een soortgelijk incident opgelost, dat waren ook cellen van LG.Ruwils schreef:De enige oplossing is het vervangen van het batterijpakket. Dat is de halve waarde van de auto. Gaan ze niet doen ben ik bang.
Je kunt een poll maken in dit subforum. Uiteindelijk zullen de gebruikers jou moeten benaderen als ze interesse hebben, ik kan niet de gegevens pro-actief delen.Donnie schreef: Misschien dat ik het eenvoudig kan zien (maar ik weet nog niet hoe) maar weet iemand hoeveel Opel Ampera-e rijders wr lid zijn van dit Forum?
@moderator: is het mogelijk om daar een poll over uit te zetten of zo onder de Ampera-e leden van dit forum?