Winnaars! Wat is jouw lifetime? Doe mee! *resultaten bekend*
-
avdleun
- Newbie
- km-stand: 10815
- Lifetime: 16
- Auto: Bolt
Re: Wat is jouw lifetime? Doe mee!
de stand hier is 1,6 bij 10815 km.
- 10pizza
- Newbie
- km-stand: 167000
- Lifetime: 44
- Auto: Ampera
goed idee
weer negatief nieuws gister over Ampera rijders die alleen maar benzine tanken.
helaas rijd ik meer benzine dan ik had gewild, maar dat is door een wijziging van functie niet anders.
Als er ergens geplugd kan worden dan doe ik dat.
weer negatief nieuws gister over Ampera rijders die alleen maar benzine tanken.
helaas rijd ik meer benzine dan ik had gewild, maar dat is door een wijziging van functie niet anders.
Als er ergens geplugd kan worden dan doe ik dat.
Black Ampera - SPX Voltec - Fryslan
- Unit106
- Moderator
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
Het is voldoende om ieders score vast te leggen in je forum profiel. De lijst voor Opel zal op basis van de forum profielen worden opgesteld. Als iedereen in dit onderwerp zn score gaat plaatsen dan hebben we straks een onderwerp met zo'n kleine 1.000 reacties die in feite nutteloos zijn 
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
ExhibitionismeUnit106 schreef:Het is voldoende om ieders score vast te leggen in je forum profiel. De lijst voor Opel zal op basis van de forum profielen worden opgesteld. Als iedereen in dit onderwerp zn score gaat plaatsen dan hebben we straks een onderwerp met zo'n kleine 1.000 reacties die in feite nutteloos zijn
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Contacteer:
Tussenstand;
184 gebruikers
Gemiddelde km-stand; 22.326
Gemiddelde Lifetime; 2,74
Er zijn wel een flink aantal mensen die een lager dan normverbruik (1,2l/100km) hebben ingevuld. Die krijgen vanavond een mail om te vragen of dit zeker weten klopt, of dat ze vergeten zijn x10 te doen
184 gebruikers
Gemiddelde km-stand; 22.326
Gemiddelde Lifetime; 2,74
Er zijn wel een flink aantal mensen die een lager dan normverbruik (1,2l/100km) hebben ingevuld. Die krijgen vanavond een mail om te vragen of dit zeker weten klopt, of dat ze vergeten zijn x10 te doen
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
-
Jan Mijnders
- Newbie
- km-stand: 8232
- Lifetime: 11
- Auto: Bolt
- Contacteer:
Die van mij klopt ik haal dus met mijn (1,1/100km) het gemiddelde mooi naar beneden . 
-
liedekef
- Vaste klant
- km-stand: 58084
- Lifetime: 4
Heb het mailtje ontvangen en bevestigd dat mijn 0,5l/100 km (of dus 5/1000) correct isIvo schreef: Er zijn wel een flink aantal mensen die een lager dan normverbruik (1,2l/100km) hebben ingevuld. Die krijgen vanavond een mail om te vragen of dit zeker weten klopt, of dat ze vergeten zijn x10 te doen
Het zou naar de 0,4 moeten gaan, maar ik heb een rit vooral op benzine gereden en nu moet ik dat weer uitgemiddeld krijgen
Pure White, Lederen bekleding Jet Black/Frosted Nickel, Park Pilot incl. achteruitrijcamera, Navigation Audio Pack, SPX Voltec
Real Name: Franky
Real Name: Franky
- jpfAmperA
- Vaste klant
- km-stand: 86662
- Lifetime: 7
Ongewogen neem ik aan, afgaande op de voor mijn gevoel toch nog relatief lage uitkomst. Wat wordt het gemiddelde als je de kilometerstand als wegingsfactor meeneemt?Ivo schreef:...Gemiddelde Lifetime; 2,74...
Groet, Hans.
086.662 km - 0,7 l/100km - Cardinal Red - Jet Black - Frosted Nickel - Navigation Audio Pack - Park Pilot met camera - Lolo Smart (TCP/IP)
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Contacteer:
Ongewogen, inderdaad. Ik verwacht een hoger gemiddelde als ik ga wegen op km, jij ook denk ik.jpfAmperA schreef:Ongewogen neem ik aan, afgaande op de voor mijn gevoel toch nog relatief lage uitkomst. Wat wordt het gemiddelde als je de kilometerstand als wegingsfactor meeneemt?Ivo schreef:...Gemiddelde Lifetime; 2,74...
Groet, Hans.
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Contacteer:
Voor de nooit pluggers zal deze hele commotie een zorg zijn, zij maakten (en maken) gebruik van de gelegenheid. Het verbaast me te zien hoeveel wel pluggers in de verdediging schieten.
Ik zou liever zien dat Opel zich het vuur uit de sloffen rent om EV tot een succes te maken dan dat ze zoals nu met behulp van inzet van het forum hun eigen straatje schoonvegen.
Ik zou liever zien dat Opel zich het vuur uit de sloffen rent om EV tot een succes te maken dan dat ze zoals nu met behulp van inzet van het forum hun eigen straatje schoonvegen.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.