Ampera als test auto

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Plaats reactie
hjmeiborg
Newbie
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: Bolt

Ampera als test auto

Bericht door hjmeiborg »

Waarschijnlijk vanaf a.s. Zaterdag rijden in de Ampera, lang gewacht, auto is er al een tijdje, maar het lijkt nu eindelijk goed te komen. Volg onze ervaringen ook via onze blog op blogger. www.emodzampera.blogspot.com
Groet Henk
Laatst gewijzigd door hjmeiborg op zo 04 mar 2012, 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Ivo
Beheerder
km-stand: 171000
Lifetime: 41
Auto: anders
Contacteer:

Re: Ampera als test auto

Bericht door Ivo »

Hallo Henk,

Je zult een van de eersten zijn die ermee gaat rijden, denk ik. Ik ben benieuwd 8-)

Welkom hier, trouwens :lol:
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
Unit106
Moderator

Bericht door Unit106 »

hjmeiborg schreef:Waarschijnlijk vanaf a.s. Zaterdag rijden in de Ampera, lang gewacht, auto is er al een tijdje, maar het lijkt nu eindelijk goed te komen. Volg onze ervaringen ook via onze blog op blogger.
Groet Henk
Aanstaande zaterdag ga ik nog een proefrit maken. Eens kijken of de Ampera problemen heeft om mijn woning te bereiken. De auto zal namelijk een helling van 17% naar beneden aan moeten kunnen.

'k Hoop dat jij zaterdag over je auto beschikt Henk!
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
Ampera1
Stamgast
km-stand: 56000
Lifetime: 38
Auto: Ampera
Contacteer:

Bericht door Ampera1 »

Unit106 schreef:
hjmeiborg schreef:Waarschijnlijk vanaf a.s. Zaterdag rijden in de Ampera, lang gewacht, auto is er al een tijdje, maar het lijkt nu eindelijk goed te komen. Volg onze ervaringen ook via onze blog op blogger.
Groet Henk
Aanstaande zaterdag ga ik nog een proefrit maken. Eens kijken of de Ampera problemen heeft om mijn woning te bereiken. De auto zal namelijk een helling van 17% naar beneden aan moeten kunnen.

Gaat geen probleem opleveren hoor. Al was het 30% naar beneden... ;)
Ampera: Amper verbruik
Unit106
Moderator

Bericht door Unit106 »

Ampera1 schreef:
Unit106 schreef:
Groet Henk

Gaat geen probleem opleveren hoor. Al was het 30% naar beneden... ;)
Zeker weten? Onderaan de helling moeten we namelijk weer horizontaal verder! Gezien de rubber spoiler onder de Ampera ben ik bang dat deze spoiler de grond goed zal gaan raken! De dealer sprak er zelfs over om deze spoiler standaard te verwijderen van alle Ampera's!
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
Ampera1
Stamgast
km-stand: 56000
Lifetime: 38
Auto: Ampera
Contacteer:

Bericht door Ampera1 »

@Unit106
Sorry, was een flauw grapje, zie de knipoog. Naar beneden gaan lukt toch altijd. Omhoog is een ander verhaal...
Even serieus; de overgang van vlak gedeelte naar de helling, de hellingshoek dus, lijkt me wel belangrijk om niet met de flap/spoiler over de grond te schuren. Als het geleidelijk gaat zal het wel meevallen. Over die flap onder de spoiler zijn al veel (negatieve) opmerkingen gemaakt. Ik denk dat het voorzichtig uitproberen wordt. Wel spannend inderdaad. Ben benieuwd. Succes.
Ampera: Amper verbruik
Plaats reactie