oplaadpunt Rotterdam Wilhelminakade

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
hanek
Newbie
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: Bolt

oplaadpunt Rotterdam Wilhelminakade

Bericht door hanek »

Ik ga a.s. vrijdag winkelen in Rotterdam en eten bij Las Palmas :D

Nu ben ik opzoek naar een laadpaal in de buurt van Las Palmas. Volgens deze site (http://www.nrgspot.nl/Locaties/Pages/Default.aspx) is er een oplaadpunt op de Wilhelminakade. Je kunt hier gratis opladen (met behulp van je OV chip kaart :? ).

Kent iemand deze oplaadpaal en weet iemand hoeveel je moet betalen?

Foutje....is voor fietsen!!!! :lol:

Ik zoek even verder...

Kent iemand deze?
http://www.rotterdam.nl/voorziening:par ... eergarages
tim79
Newbie

Re: oplaadpunt Rotterdam Wilhelminakade

Bericht door tim79 »

Heb nog geen ervaring met laadpalen in rotterdam (mijn ampera is er nog niet)

Maar waar je wilt staan is nog best een eindje lope naar las palmas, die garage ken ik wel een redelijk nieuwe en moderne.
Kat9
Sponsor
km-stand: 150000
Lifetime: 23
Auto: Ampera

Bericht door Kat9 »

Op oplaadpunten.nl kun je wellicht iets van je gading vinden. Of voor de iPhone de app "Love to load" installeren. Winkel ze en alvast eet smakelijk. :angel:
Koen
Forum Sponsor, Koen Engineering & Consultancy
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!
Tuur
Newbie
km-stand: 40823
Lifetime: 22

Bericht door Tuur »

In de parkeergarage van het gemeentelijk havenbedrijf, en ook Hotel New York vind je zelfs 4 laadpalen. Is dicht bij Las Palmas
Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Bericht door Poul »

Vanavond aangenaam verrast door de oplaadmogelijkheden op Delftseplein in Rotterdam. Zeer ruime parkeerplaatsen, allebei helemaal vrij, parkeren (tot 1 januari gratis! En dat op koopavond :D ). En tot slot een goed opgeladen auto toen ik aan het eind van de avond terugkwam. Het enige nadeel van die plek is dat vanwege allerlei werkzaamheden rond het Stationsplein en Weena bijna elke weg opgebroken of afgesloten is. Je moet dus wel weten hoe je er moet komen of het geluk hebben dat je de goede route hebt genomen.

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

Bericht door Alex »

Ik heb begrepen dat Rotterdam meer inzet in oplaadpalen in garages in plaats van op straat.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
CyberGrey
Sponsor
km-stand: 85000
Lifetime: 16
Contacteer:

Bericht door CyberGrey »

Alex schreef:Ik heb begrepen dat Rotterdam meer inzet in oplaadpalen in garages in plaats van op straat.
Dat zal zeker ook veel minder kosten opleveren, omdat ze dan gebruik kunnen maken van de aanwezige voorzieningen in plaats van een openbarepaal buiten, die direct op het electriek netwerk van de netbeheerder aangesloten moet worden.
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
arneb
Vaste klant
km-stand: 95000
Lifetime: 25

Rotterdam - P1 World Port Center

Bericht door arneb »

Ik meende mij te herinneren dat in de WPC garage op de Wilhelminapier enkele laadpalen stonden. Ik kan ze echter niet vinden op Oplaadpalen.nl en kan er verder niets over terug vinden. Iemand ervaring?
Laatst gewijzigd door Unit106 op zo 27 jan 2013, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Zoals verzocht :-)
Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Re: Rotterdam - P1 World Port Center

Bericht door Poul »

Zie Index-topic in dit forum onder Rotterdam (Wilhelminakade). Per ongeluk had ik deze locatie in een verkeerde stad geplaatst en die was daardoor niet te vinden. Inmiddels heb ik dit hersteld.

Groeten,
Poul
Laatst gewijzigd door Poul op zo 24 nov 2013, 08:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Samenvoeging met ander topic over dezelfde locatie.
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
boeuf
Harde kern
Auto: anders

Rotterdam: Parkeergarage P1 World Port Center

Bericht door boeuf »

Op de Kop van Zuid, Wilhelminakade 981, parkeergarage naast Hotel New York. Maar liefst ACHT gereserveerde, groen geverfde, parkeerplaatsen met witte lolo. Ook vlakbij het Nieuwe Luxor, Las Palmas en de cruise terminal. Bij terugkomst bleek de Volt trouwens helaas niet geladen, naar nu blijkt door het overlijden van de Mennekes stekker aan mijn laadkabel :(

Er stond toen overigens ook een prototype van een electrische BMW M5 naast me geparkeerd. Of het prototype van een semi-blinde BMW M5 rijder, dat kan natuurlijk ook :mrgreen:
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
Plaats reactie