shumway schreef:Van het weekend in A'dam geweest, parkeergarage Byzantium gebruikt.
Stond aangegeven dat je daar kon laden, heb geen laadpunt kunnen vinden. Is er ergens een overzicht te vinden waar je de laadpunten vindt in parkeergarages.
Misschien, zit niet zover van Venlo, maar heb andere verplichtingen.
Kan maar niet wennen aan dat Amsterdam, Theo Maassen heeft hier nog inmiddels klassieke uitspraak over gedaan.
Moesten op de Prinsengracht zijn, bij ons in het dorp kun je voor de deur parkeren, en laden op 200 meter.
Moet je half Amsterdam door, ga denk ik zo'n vouwfiets achterin gooien.
Tja, maar het vinden in de parkeergarage kan inderdaad een probleem zijn. Laatst in de Bijenkorf parkeer garage geparkeerd. Daar moest een oplaadpunt zijn. Geen bordjes dus doorrijden tot je hem ziet. In dit geval was het de aanhouder die wint. Inderdaad helemaal boven op het dak waar je niet verder kon. Bingo een oplaadpunt.
Opzich wel handig in de zin dat er geen andere lullo gaat staan die geen oplaadbare auto heeft maar een bordje was handig geweest.
In parkeergarages zitten vaak stopcontacten. Aan pilaren of zo. Het is soms even een rondje rijden, maar regelmatig is het een schot in de roos.
Overigens trof ik in Utrecht Moreelsepark 3 oplaadpunten die het geen van allen deden. Ik mocht de auto wel parkeren van de parkeerbroeder, maar opladen was helaas niet mogelijk (en de parking was verder vol).
lammersma schreef:In parkeergarages zitten vaak stopcontacten. Aan pilaren of zo. Het is soms even een rondje rijden, maar regelmatig is het een schot in de roos.
Overigens trof ik in Utrecht Moreelsepark 3 oplaadpunten die het geen van allen deden. Ik mocht de auto wel parkeren van de parkeerbroeder, maar opladen was helaas niet mogelijk (en de parking was verder vol).
Ik was in Mei 2012 in Utrecht Moreelsepark en toen was de situatie hetzelfde... Beetje jammer.... Maar wel lekker een plekje dicht bij de deur
Vorige week in Rotterdam geparkeerd in de garage onder het Schouwburgplein... perfect!
Prachtige plek waar 2 auto's naast elkaar heel ruim kunnen parkeren.
Het staat ook goed aangegeven, al voordat je de garage inrijdt hangt er een bordje.
lammersma schreef:In parkeergarages zitten vaak stopcontacten. Aan pilaren of zo. Het is soms even een rondje rijden, maar regelmatig is het een schot in de roos.
Met deze opmerking in het achterhoofd besloot ik vanochtend vroeg nog maar eens een keertje de nog lege P22 rond te rijden waar ik 4x per week parkeer. Spiedend naar een verloren schuko viel mijn mond open van verbazing toen ik twee officiële Q-Park Lolo's ontdekte..!
Niets aangegeven, geen bordje, geen afgekruiste plekken en met zwart-op-grijs nauwelijks opvallend te noemen, dus op goed geluk maar eens aangesloten en de MTC combicard er voor gehouden... laden maar
Dank voor de tip..!
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
Marijn schreef:Vorige week in Rotterdam geparkeerd in de garage onder het Schouwburgplein... perfect!
Prachtige plek waar 2 auto's naast elkaar heel ruim kunnen parkeren.
Het staat ook goed aangegeven, al voordat je de garage inrijdt hangt er een bordje.
Is parkeren dan gratis of gunstiger of maakt het niks uit?