Gespot!
- 10pizza
- Newbie
- km-stand: 167000
- Lifetime: 44
- Auto: Ampera
Re: Gespot!
vanochtend een zwarte Ampera op de Sudergoawei in Friesland tussen Balk en Koudum. Iemand van hier?
Black Ampera - SPX Voltec - Fryslan
- AmpErwin
- Newbie
- km-stand: 21000
- Lifetime: 13
Grote kans dat dat één van onze 3 directeuren was. Ze hebben alle drie een Fisker ('Vis kar' zoals ze al genoemd worden) Karma. Met oplopend kenteken.Ivo schreef:Gisteren een Fisker Karma op de A2
Altijd goed gezelschap voor mijn Ampera. Zie ook de foto bij deze post: http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php ... =110#p4792
Heb al een keertje met één van hen geruild voor een testritje. Toen hij uit mijn Ampera stapte, zei hij enigszins beteuterd: "Nou, dat verschilt helemaal niet zoveel". En dat vond ik eigenlijk ook.
Ampera Cyber Grey, satnav & park assist packs
-
Ampera1
- Stamgast
- km-stand: 56000
- Lifetime: 38
- Contacteer:
Haha. Scheelt zo'n € 700,- netto bijtelling per maand. Kun je hem nog even meegeven.AmpErwin schreef:Grote kans dat dat één van onze 3 directeuren was. Ze hebben alle drie een Fisker ('Vis kar' zoals ze al genoemd worden) Karma. Met oplopend kenteken.Ivo schreef:Gisteren een Fisker Karma op de A2
Altijd goed gezelschap voor mijn Ampera. Zie ook de foto bij deze post: http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php ... =110#p4792
Heb al een keertje met één van hen geruild voor een testritje. Toen hij uit mijn Ampera stapte, zei hij enigszins beteuterd: "Nou, dat verschilt helemaal niet zoveel". En dat vond ik eigenlijk ook.
Ampera: Amper verbruik
-
guido
- Newbie
- km-stand: 71000
- Lifetime: 24
Vanochtend in Voorhout stond bij de tegenover de fietswinkel een donkergrijze Ampera met kenteken **-XPJ-*. Opvallend, mijn ampera heeft ook **-XPJ-* als kenteken 
-
guido
- Newbie
- km-stand: 71000
- Lifetime: 24
Klein foutje, zag net dat het XJP ipv XPJ was. Toch jammer.... 
-
Ampera1
- Stamgast
- km-stand: 56000
- Lifetime: 38
- Contacteer:
Ik zag gisteren in Bergen op Zoom een witte Ampera op de parkeerplaats van een voetbalclub staan. Die was blijkbaar net komen aanrijden want toen ik mijn Ampera parkeerde stond hij er nog niet. Toen we weer wilden vertrekken zag ik toevallig de leider van de tegenpartij, die ook nog eens een oude kennis van me is, naar de witte Ampera lopen. Ik liep naar hem toe en vroeg of de Ampera van hem was. Trots toonde hij zijn witte Ampera waarop ik vertelde dat ik het maar niks vond zo'n Ampera. Hij was enigszins verbouwereerd door mijn duidelijk afkeur en we namen afscheid.
Toen hij zag dat ik naar de andere Ampera liep en instapte moest hij uiteraard wel lachen. Ik zal hem binnenkort nog eens op dit forum wijzen, want dat is er uiteraard niet van gekomen. 
Ampera: Amper verbruik
-
BlackEyed
- Vaste klant
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
Afgelopen woensdag voor Buckingham Palace, een zilvergrijze Vauxhall Ampera.
Daar zouden ze er veel meer van moeten hebben in Londen, wellicht valt die stad dan toch nog te redden qua geluid en vervuiling. Geen laadpaal gezien.
Daar zouden ze er veel meer van moeten hebben in Londen, wellicht valt die stad dan toch nog te redden qua geluid en vervuiling. Geen laadpaal gezien.
Olympic White, Lederen bekleding Jet Black/Frosted Nickel, Park Pilot voor en achter incl. achteruitrijcamera, Navigation Audio Pack
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Terwijl Londen al een behoorlijke laadpalendichtheid heeft. Mocht je daar meer over willen weten, kun je contact opnemen met APPM.BlackEyed schreef:Afgelopen woensdag voor Buckingham Palace, een zilvergrijze Vauxhall Ampera.
Er lag een ambitie voor 25.000 oplaadpunten in Londen in 2015. Ik ben benieuwd hoever ze nu zijn.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
-
BlackEyed
- Vaste klant
https://www.sourcelondon.net/map.php
Zoals gezegd, zeer weinig paadpalen. Zijn er nu 150 over een grootte als de provincie Utrecht.
Zoals gezegd, zeer weinig paadpalen. Zijn er nu 150 over een grootte als de provincie Utrecht.
Olympic White, Lederen bekleding Jet Black/Frosted Nickel, Park Pilot voor en achter incl. achteruitrijcamera, Navigation Audio Pack
- LightningBlue
- Vaste klant
- Auto: Bolt
Die mijnheer waarmee je gesproken hebt is ook eens bij ons op de zaak langs geweest, 3 dagen nadat ik de paal had neer laten zetten. Hij kijkt wel eens op het forum had hij gezegd...Jeffrey Baljet schreef: Vandaag bij een klant van mij geweest, hoofdkantoor van C-1000 in Amersfoort. En wat blijkt: staat een laadpaal op het terrein, ook voor bezoekers gratis laden. Even een pasje binnen halen en je kan laden. DAT is nog eens een service! Ik stond naast een grijze Ampera (XX-TPH-XX), en heb nog even met de eigenaar kennis gemaakt, die natuurlijk ook zeer te spreken was over zijn wagen. Vergeten te vragen, toevallig een forumlid?

Mooi om te zien dat ik bij hen ook kan laden!
Han
Why, this car is automatic
it's systamatic, it's hydromatic
Why, it's blue lighting! (blue lightning!)
Go, go, go, go, go, go, go, go, go, go
it's systamatic, it's hydromatic
Why, it's blue lighting! (blue lightning!)
Go, go, go, go, go, go, go, go, go, go