Ik hoorde gekraak in de vering linksvoor wanneer ik over een heuveltje reed. Er zat veel zand in/om de vering, dat hebben ze weggespoeld.
Nu hoor ik praktisch niets meer. Ik denk ook dat het meer opvalt omdat de motor geen lawaai maakt.
Kosten onderhoudsbeurt
-
HielkeHoeve
- Bekende
- km-stand: 92000
- Lifetime: 0
- Auto: Ampera-e
-
Koenmeloen
- Newbie
- km-stand: 26000
Re: Kosten onderhoudsbeurt
Dank, ik ga mijn garage vragen de vering schoon te maken.HielkeHoeve schreef:Ik hoorde gekraak in de vering linksvoor wanneer ik over een heuveltje reed. Er zat veel zand in/om de vering, dat hebben ze weggespoeld.
Nu hoor ik praktisch niets meer. Ik denk ook dat het meer opvalt omdat de motor geen lawaai maakt.
-
HielkeHoeve
- Bekende
Misschien kan je het zelf wel hoor, ik heb er zelf niet goed naar gekeken. De wasstraat hielp in ieder geval niet.
-
Jan'sAmpera-e
- Newbie
- km-stand: 14000
- Lifetime: 16
Tja,zo goedkoop als beurten in het begin waren, die tijd lijkt voorbij. De 40.000 km beurt kost nu bij mij € 397. Inclusief interieurfilter, batterij afstandsbediening, ontluchten remmen en remvloeistof.
Tevens de boodschap dat beide remschijven en remblokken aan de voorwielen direct vervangen moeten worden voor circa € 800 en vóór de volgende APK beurt (2025) ook bij de achterwielen. Dat wordt sparen.
Tevens de boodschap dat beide remschijven en remblokken aan de voorwielen direct vervangen moeten worden voor circa € 800 en vóór de volgende APK beurt (2025) ook bij de achterwielen. Dat wordt sparen.
-
HielkeHoeve
- Bekende
De kosten zitten hem vooral in de manuren. De hoeveelheid onderdelen die vervangen moeten worden is wel kleiner bij een EV.
-
Ruben
- Bekende
- km-stand: 0
Onze 5 jaren beurt (62.000 kilometer) was €201,17 (inclusief ruitenspoeiervloeistof) bij Motorhuis.