Mijn Ampera-e is van februari 2020, dus eigenlijk bouwjaar 2019. Met betrekking tot de terugkoppeling van de accu, daar kan ik je morgen meer over vertellen.Ruwils schreef: Fantastisch nieuws dat het allemaal goed verlopen is!![]()
Wel raar inderdaad dat je geen enkele garantieverklaring omtrent de nieuwe batterij hebt gekregen. Sowieso moet het geregistreerd zijn op je VIN want er wordt natuurlijk niet zomaar een peperdure nieuwe batterij besteld, overzees vervoerd en gemonteerd zonder dat er ook maar iets geregistreerd/gekoppeld is aan je VIN.
Van welk jaar was jouw Ampera-e ook al weer?
Waar ik ook benieuwd naar ben is de terugkoppeling van de auto naar de lader als de accu vol is na het laden, dus of de ring (bij een EV-Box) groen wordt of anderszins laat zien dat de accu vol is.
Ik heb net nog 51 km gereden, gootste gedeelte snelweg, stukje 80 km/uur en stukje 100 km/uur. Gemiddeld verbruik 5,5 km/kWh en nu staat de GOM op 336 (met Min: 275 en Max: 396). Dat ziet er goed uit (zeker tov de 363 waar ie op stond toen ik hem ophaalde of eigenlijk 5km na het ophalen)