Met enige weemoed heb ik gisteren van mijn Ampera afscheid genomen.
Kon een goede inruilprijs krijgen; de auto begon wat kosten met zich mee te brengen.
Helaas was de Ampera-E geen optie vanwege bereik (vaak lange ritten) en ook prijs.
Heb met heel veel genoegen Ampera gereden, en was niet vaak hier op dit Forum omdat de auto het 6 jaar lang uitstekend heeft gedaan. Hoop even veel genoegen te beleven aan de Ioniq hybrid die ik sinds gisteren rijd.
Dank aan alle forumleden voor de prachtige informatiebron die dit forum was en is.
veel dank en tot ziens
-
Max
- Newbie
- km-stand: 121000
- Lifetime: 41
- Auto: Ampera
veel dank en tot ziens
Ampera Sovereign Grey - met alle opties
-
sbogovac
- Harde kern
- km-stand: 138578
- Lifetime: 18
- Auto: Ampera
Re: veel dank en tot ziens
Dank! Veel plezier en veilige kms. gewenst met de Ioniq!Max schreef:Met enige weemoed heb ik gisteren van mijn Ampera afscheid genomen.
Kon een goede inruilprijs krijgen; de auto begon wat kosten met zich mee te brengen.
Helaas was de Ampera-E geen optie vanwege bereik (vaak lange ritten) en ook prijs.
Heb met heel veel genoegen Ampera gereden, en was niet vaak hier op dit Forum omdat de auto het 6 jaar lang uitstekend heeft gedaan. Hoop even veel genoegen te beleven aan de Ioniq hybrid die ik sinds gisteren rijd.
Dank aan alle forumleden voor de prachtige informatiebron die dit forum was en is.
Amperaloos sinds 13/6/2021, nu: BMW 330e (en BMW 225xe als boodschappenwagen) dus nog steeds PHEV enthusiast.
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
Re: veel dank en tot ziens
Bedankt voor je bericht Max.
Laats ons weten hoe de iOniq bevalt
Laats ons weten hoe de iOniq bevalt
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km