Hallo allemaal
- Anko
- Stamgast
- Berichten: 476
- Lid geworden op: di 19 feb 2013, 20:58
- km-stand: 10500
- Lifetime: 0
- Auto: Ampera-e
- Locatie: Montfoort
Re: Hallo allemaal
Ah, dus er is nog hoop 
- japio
- Harde kern
- Berichten: 3504
- Lid geworden op: do 06 dec 2012, 23:50
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
- Locatie: Mijdrecht
- Contacteer:
Re: Hallo allemaal
Koude lucht langs de benen is ook bij de oude Ampera een vaak genoemde klacht en ik heb een donkerbruin vermoeden dat er een kachelsysteem wat voor een ICE aangedreven model is ontworpen in de Ampera is gefröbeld. Misschien was er nog een voorraadje onderdelen welke naar de E zijn doorgeschoven
De elektrische dompelaar is een component wat in een land wat tegen de evenaar aanschurkt een bruikbare oplossing is, maar voor NL zijn die dingen alleen geschikt om een bak koffie mee te zetten.
De elektrische dompelaar is een component wat in een land wat tegen de evenaar aanschurkt een bruikbare oplossing is, maar voor NL zijn die dingen alleen geschikt om een bak koffie mee te zetten.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
- Anko
- Stamgast
- Berichten: 476
- Lid geworden op: di 19 feb 2013, 20:58
- km-stand: 10500
- Lifetime: 0
- Auto: Ampera-e
- Locatie: Montfoort
Re: Hallo allemaal
In mijn Outlander kon ik met een kachel van 4 kW uit de voeten. De Ampera E heeft het dubbele. Capaciteit lijkt mij echt het probleem niet.
- japio
- Harde kern
- Berichten: 3504
- Lid geworden op: do 06 dec 2012, 23:50
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
- Locatie: Mijdrecht
- Contacteer:
Re: Hallo allemaal
Tot er een 3weg klep blijft hangen en de 8kW bijna volledig naar de radiator gaat. Kan razendsnel met een FLiR warmtebeeldcamera worden geanalyseerd.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
- Anko
- Stamgast
- Berichten: 476
- Lid geworden op: di 19 feb 2013, 20:58
- km-stand: 10500
- Lifetime: 0
- Auto: Ampera-e
- Locatie: Montfoort
Re: Hallo allemaal
Ja, als er dingen stuk gaan, dan werken ze niet meer. Geldt toch zo'n beetje voor alles? Zegt niet veel over geschiktheid.
Ik denk overigens niet dat er een drie weg klep in de E zit. Althans niet zo één zoals die vermoedelijk in de gewone Ampera zit (en zeker in de Outlander PHEV) om het koelwater circuit en het kachel circuit met elkaar moet verbinden.
Ik denk overigens niet dat er een drie weg klep in de E zit. Althans niet zo één zoals die vermoedelijk in de gewone Ampera zit (en zeker in de Outlander PHEV) om het koelwater circuit en het kachel circuit met elkaar moet verbinden.