Lijkt wel op de manier waarop ik op kantoor oplaad. 's morgen 25 meter katrol vanuit de meerkat naar buiten over de stoep en wanneer ik wegga weer oprollen.
De buren uit het pand zijn al komen vragen hoe lang dat nog duurt, de losse kabel vinden ze maar niets......
Na de zomervakantie hoop ik dat er een paal geplaatst gaat worden. Pand verhuurder, eigenaar, gemeente zijn in overleg. Aangezien ik de eerste was met de vraag ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren.....
Volt #4: Summit White
- boeuf
- Harde kern
- Berichten: 516
- Lid geworden op: di 15 mei 2012, 17:04
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
- Locatie: Leiden
Re: Volt #4: Summit White
Hij heeft keurig aan 10A staan sabbelen, zonder problemen.volt-NL schreef:Op 6A zal het toch wel meevallen? 6*230=1380W, een beetje stofzuiger trekt meer.
Ben slechts incidenteel 'op de zaak', maar meneer directeur begint ook serieus enthousiast te worden, dus zal me niet verbazen als er de volgende keer een èchte laadpaal (in aanvraag) is..!
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
-
markiemark
- Newbie
- Berichten: 29
- Lid geworden op: do 19 apr 2012, 20:42
- km-stand: 40000
- Lifetime: 4
- Auto: Ampera-e
- Locatie: Amsterdam
Re: Volt #4: Summit White
Boeuf,
Very nice. Zijn de kosten van die grille al bekend en waar dat is gebeurd, ik had het in m'n hoofd maar niet laten doen (was al een gedoe om die auto door de goedkeuring bij leasemij. en HR te krijgen hier, damn). Heb trouwens ook een Volt zilvergrijs. Misschien bij de eerste beurt alsnog laten doen. thx
grtz
M.
Very nice. Zijn de kosten van die grille al bekend en waar dat is gebeurd, ik had het in m'n hoofd maar niet laten doen (was al een gedoe om die auto door de goedkeuring bij leasemij. en HR te krijgen hier, damn). Heb trouwens ook een Volt zilvergrijs. Misschien bij de eerste beurt alsnog laten doen. thx
grtz
M.
Chevy Volt Nuclear
- boeuf
- Harde kern
- Berichten: 516
- Lid geworden op: di 15 mei 2012, 17:04
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
- Locatie: Leiden
Volt #4: Exit
Na 65 maanden en bijna 72.000 probleemloze kilometers was het tijd om afscheid te nemen van mijn Volt. Verhoogde bijtelling was een reden, maar de leasemaatschappij werd ook wat nerveus over de looptijd (terwijl ze eerder dit jaar nog voorstelden tot 72 maanden te verlengen, maar goed). Het plan om te blijven rijden tot de Ampera-e geleverd zou worden was al van de baan omdat vier en een halve maand na bestellen nog altijd volstrekt onduidelijk was of en zo ja in welk jaar geleverd kon gaan worden
Blij dus om de e af te bestellen en voorgoed van de Opol organisatie af te zijn. Omdat ik wel elektrisch wilde blijven rijden, moest er op korte termijn een acceptabel alternatief komen. Met mijn lijst van subjectieve criteria bleven de Mercedes B en e-Golf over. De Golf bleek binnen vier weken leverbaar en the rest is history

Ik zal ongetwijfeld het forum nog wel checken in de toekomst, niet voor nodeloos bashen of natrappen maar uit interesse hoe het de mede-pioniers vergaat! Het forum is een uiterst waardevol geheel gebleken met een ongekende verzameling bruikbare informatie die nergens anders te krijgen is. Zeker in de begindagen was het voor mij onmisbaar, en momenteel blijken de nieuwe / potentiele rijders er ook enorm mee geholpen. Allen bedankt voor de bijdragen en in het bijzonder Ivo voor het mogelijk maken van dit alles!
Blij dus om de e af te bestellen en voorgoed van de Opol organisatie af te zijn. Omdat ik wel elektrisch wilde blijven rijden, moest er op korte termijn een acceptabel alternatief komen. Met mijn lijst van subjectieve criteria bleven de Mercedes B en e-Golf over. De Golf bleek binnen vier weken leverbaar en the rest is history

Ik zal ongetwijfeld het forum nog wel checken in de toekomst, niet voor nodeloos bashen of natrappen maar uit interesse hoe het de mede-pioniers vergaat! Het forum is een uiterst waardevol geheel gebleken met een ongekende verzameling bruikbare informatie die nergens anders te krijgen is. Zeker in de begindagen was het voor mij onmisbaar, en momenteel blijken de nieuwe / potentiele rijders er ook enorm mee geholpen. Allen bedankt voor de bijdragen en in het bijzonder Ivo voor het mogelijk maken van dit alles!
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
- Ivo
- Beheerder
- Berichten: 2700
- Lid geworden op: di 21 feb 2012, 22:27
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Locatie: Waalwijk
- Contacteer:
Re: Volt #4: Summit White
Gast van het eerste uur! Bedankt voor al je bijdragen op dit forum.
Mooie Golf hoor, ik ben benieuwd naar je ervaringen later
Ik hobbel zelf naar de 72 maanden
Mooie Golf hoor, ik ben benieuwd naar je ervaringen later
Ik hobbel zelf naar de 72 maanden
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
- Alex
- Sponsor
- Berichten: 3333
- Lid geworden op: za 19 mei 2012, 09:28
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Volt #4: Summit White
Subjectieve criteria...... Met objectieve criteria was de Mercedes B nooit zo hoog geëindigd.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne