Eigenlijk ben ik ondertussen zo tevreden over de Ampera (jaja ondanks alle tekortkomingen) dat ik overweeg om de andere auto (benzine) te vervangen voor een 2e hands Ampera/Volt.
Maar wat zijn de prijzen verschillend: leeftijd en kilometers doen er echt wel toe. Maar wat zou nu zwaarder moeten wegen: kilometers op benzine of electrische kilometers?
Misschien dat als de Amperá-e cq de Bolt geïntroduceerd zijn, de prijzen nog wat verder zakken??!!
2e hands Ampera/Volt
- Vision
- Stamgast
- Berichten: 282
- Lid geworden op: za 29 sep 2012, 15:54
- km-stand: 235000
- Lifetime: 31
- Auto: Ampera
- Locatie: Putten
- Contacteer:
2e hands Ampera/Volt
Power Blue Ampéra, SUNpower, WaterScouting & ZendAmateur
- HenryAmpera
- Harde kern
- Berichten: 1157
- Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 10:21
- km-stand: 220230
- Lifetime: 27
- Auto: anders
- Locatie: Deventer
Re: 2e hands Ampera/Volt
Prijzen variëren inderdaad behoorlijk:
2012, 214k op de teller €10.999.
http://www.autoweek.nl/occasion/7Z39W/o ... ra&sort=19
Dik 2 ton in minder dan 4,5 jaar, dat is dus merendeels benzine geweest.....
Nu zegt dat niet zo veel, deze heeft volgens mij nooit een laadpaal van dichtbij gezien:
http://www.autoweek.nl/occasion/82C9N/o ... ra&sort=20
44.337 km en 3373,3 liter benzine : 7,6 / 100km.... Die heeft het niet helemaal begrepen...
2012, 214k op de teller €10.999.
http://www.autoweek.nl/occasion/7Z39W/o ... ra&sort=19
Dik 2 ton in minder dan 4,5 jaar, dat is dus merendeels benzine geweest.....
Nu zegt dat niet zo veel, deze heeft volgens mij nooit een laadpaal van dichtbij gezien:
http://www.autoweek.nl/occasion/82C9N/o ... ra&sort=20
44.337 km en 3373,3 liter benzine : 7,6 / 100km.... Die heeft het niet helemaal begrepen...
Na 10 jaar sinds 21/02/2025 Amperaloos. Huidige auto Hyundai Ioniq Electric.