Interieur is netjes. Er komt een speciale app die met Apple en Android ook gemirrord kan worden op het scherm in de auto. Onderdeel hiervan is een navigatie app die rekening houdt met laadpunten (eindelijk).
Onstar natuurlijk beschikbaar, dus lekker connected.
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
De kofferbak. Met uitneembare verdiepingsvloer (op de foto ligt deze onderop). Kan ook schuin in de kofferbak worden gezet.
Daaronder o.a. Bose subwoofer.
Traditionele hoedenplank.
Dat was de laatste foto.
neem aan dat die connected services niet verplicht zijn en ook zonder kan worden besteld
wil niet dat de auto terwijl hij stil staat 100 watt aan het verstoken is om dat allemaal draaiende te houden.
bak/rotor lager stuk? vul even in aub = http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=2685&hilit=poll+bak+lager
Black, Halogeen, SPX Voltec reislader.
gl640 schreef:neem aan dat die connected services niet verplicht zijn en ook zonder kan worden besteld
wil niet dat de auto terwijl hij stil staat 100 watt aan het verstoken is om dat allemaal draaiende te houden.
100 Watt? You mad bro!
Maar geen idee. Connected is duidelijk een ding voor de automakers en daar ben ik het mee eens.
gl640 schreef:neem aan dat die connected services niet verplicht zijn en ook zonder kan worden besteld
100 Watt? You mad bro!
Maar geen idee. Connected is duidelijk een ding voor de automakers en daar ben ik het mee eens.
ja ik duidelijk niet
ik connect zelf wel als ik dat wil, hoeven iet 24x7 mij te kunnen volgen.
geen haar op mijn hoofd die deze opel ( GM kwaliteit ) ampere-e ( vreselijkenaam ) nu nog gaat kopen.
ben genezen.
wel mooi om de ontwikkelingen te zien al vind ik het tegelijk ook weet niet mooi hoe traag het eigenlijk gaat.
vind het ontwerp van de auto trouwens wel mooi. erg pratisch.
bak/rotor lager stuk? vul even in aub = http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=2685&hilit=poll+bak+lager
Black, Halogeen, SPX Voltec reislader.
Ik vind het wel een mooie auto. Misschien de opvolger voor mijn Ampera ... het enige is dat mijn muurlader dan weer es moet veranderen, ach die standaarden toch
Pure White, Lederen bekleding Jet Black/Frosted Nickel, Park Pilot incl. achteruitrijcamera, Navigation Audio Pack, SPX Voltec
Real Name: Franky