Vandaag de factuur van The New Motion over februari 2016 uitgeplozen, vallen een aantal zaken op:
a. BTW op thuislaladsessie niet aftrekbaar: wat is dat nu???
b. sommige openbare laadpaal exploitanten zijn hééél erg duur, kun je zelfs beter benzine gaan rijden:
AL774 Ede EVnetNL 0,44
1500239 Otterlo LMS 0,42
EVB-P1415187 Nieuwegein Nuon 0,34
De laadpalen van the New motion zijn allemaal € 0,25/kW
In Ede zien ze mij niet meer,
veel veilige E-kilometers gewenst
Kosten per laad exploitant
- Vision
- Stamgast
- km-stand: 235000
- Lifetime: 31
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Kosten per laad exploitant
Power Blue Ampéra, SUNpower, WaterScouting & ZendAmateur
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Re: Kosten per laad exploitant
Andere provider? Alle EVnet-palen hebben toch dezelfde prijs?Vision schreef:In Ede zien ze mij niet meer,
Laatst gewijzigd door Alex op vr 01 apr 2016, 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- Vision
- Stamgast
- km-stand: 235000
- Lifetime: 31
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Re: Kosten per laad exploitant
Alex: ik zie verschillende tarieven per exploitant. Kennelijk valt er ergens iets in te stellen door een opdrachtgever/plaatser. Bij de TNM palen thuis is dat ook zo te regelen.
De meeste klanten/opdrachtgevers waar ik werk (op regelmatige basis dan) zijn bereid een buiten-wandcontactdoos te plaatsen of een verlengsnoer via een deur of raam: nog altijd de beste manier ipv declareren.
groeten, Alexander
De meeste klanten/opdrachtgevers waar ik werk (op regelmatige basis dan) zijn bereid een buiten-wandcontactdoos te plaatsen of een verlengsnoer via een deur of raam: nog altijd de beste manier ipv declareren.
groeten, Alexander
Power Blue Ampéra, SUNpower, WaterScouting & ZendAmateur