Wij hadden nog niets concreet toegezegd. Terwijl wij nog in gesprek waren met de verkoper die onze proefrit geregeld had zag ik al een man bij die Ampera kijken, die was dus waarschijnlijk op dat moment met een andere verkoper bezig met de aankoop.
Ik keek op dit moment alleen op de RDW site om aan m'n vriendin uit te leggen waarom er bij de ene gesproken werd over bijtelling en BTW etc. en de andere niet.
Verder kijk ik niet op de RDW site of een auto inmiddels verkocht is of niet, maar meer om te kijken hoe lang een auto ergens te koop staat.
Na 10 jaar sinds 21/02/2025 Amperaloos. Huidige auto Hyundai Ioniq Electric.
Publieke palen werken over het algemeen goed, indien ze niet bezet zijn. Ik heb in mijn ~500 publieke laadsessies 2 keer een probleem ondervonden en beide werden snel opgelost en kon vervolgens vertrekken met kabel of juist gewoon gaan laden.
Ik heb de storingsdiensten van EVnet/ BAM/ Essent/ TNM inmiddels wel een keer of 50 aan de telefoon gehad, in de helft van deze storingen was er een monteur ter plaatse nodig om de problemen op te lossen.
Snel, probleemloos, efficient, je zult het mij niet horen zeggen.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
gl640 schreef:kreeg zo de indruk, niet erg verder of zo maar viel me op
en ja dat is slim!
Blijkt dus niet verkocht te zijn, maar was nog maar net binnen en die middag op hun "voorraad" over gezet.
Als het meezit morgen na m'n werk er ff langs rijden.
Ik weet alleen niet of er bij een auto die voor de zakelijke markt interessanter is, er voor mij als particulier nog veel onderhandelings-ruimte is....
Na 10 jaar sinds 21/02/2025 Amperaloos. Huidige auto Hyundai Ioniq Electric.
Vanmiddag de deal gesloten!! Een Cyber Gray Ampera uit 2012!!
Had gisteren al de laadpas van de ANWB besteld. Nu afwachten wanneer ik 'm op kan halen.....
Na 10 jaar sinds 21/02/2025 Amperaloos. Huidige auto Hyundai Ioniq Electric.
Gefeliciteerd! Zelf vanmiddag in Amersfoort zij aan zij gestaan met andere Ampera rijder. 't Verbroedert, zowel de positieve eigenschappen als de aandachtspunten verenigen zij die Volt/Ampera rijden. En dus nu echt welkom bij deze broederschap
Sinds kort Ampera-e (na Ampera, Leaf, e-Evalia, Zoe, i3 en 320d)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)
De auto natuurlijk, die past niet door de brievenbus...
Nu nog even een nieuwe verzekering afsluiten....... Was van plan deze bij de ANWB af te sluiten, aangezien ik daar ook ledenkorting krijg, maar had hier ergens gelezen dat zij een alarmklasse eisen, wat onmogelijk is in een Ampera???
Na 10 jaar sinds 21/02/2025 Amperaloos. Huidige auto Hyundai Ioniq Electric.