Volgende vraag (titel aangepast. )
Wat heb ik nodig om op het werk vanaf deze aansluiting te kunnen laden???
Moet neem ik aan een lader tussen, verloop kabel zal niet gaan?? (Krachtstroom??)
Na 10 jaar sinds 21/02/2025 Amperaloos. Huidige auto Hyundai Ioniq Electric.
Ik zal morgen eens kijken, misschien kan ik het redden met een verleng snoer. Wil kijken of ik na het weekend een demo auto voor een dag of 2 a 3 mee kan krijgen....
Na 10 jaar sinds 21/02/2025 Amperaloos. Huidige auto Hyundai Ioniq Electric.
NeufegliseThierry schreef:Zelfs onze 'vrienden' van Jet Cars hebben door dat een Ampera een winkeldochter is: hij exemplaar stond een maandje geleden voor 24.000 te koop, nu 20.4950. Overigens adverteren ze wel met de verkeerde km stand, die is 20.000 hoger. Toch maar liever de dealert
Update: vandaag weer 500 euro er vanaf, begint zo langzamerhand wel een interessante propositie te worden. Ik zeg: aankoopkeuring uitvoeren en je hebt een van de scherpst geprijsde 2012 Volt/Ampera's, voor wat betreft kilometers.
Sinds kort Ampera-e (na Ampera, Leaf, e-Evalia, Zoe, i3 en 320d)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)
Verloopstukken zonder borging NOOIT toepassen omdat deze onder het eigen gewicht uit het contact zakken. Vastboren is ook een slecht plan omdat de borging van een CEE weer minder sterk is dan de stekker, je trekt de borging stuk ipv de stekker.
Niet alle CEE contacten zijn voorzien van een nul, altijd meten in plaats van aannemen!!
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
En deze is ook niet duur, maar zie bij de RDW dat deze net vandaag op naam is gezet, dus vermoedelijk verkocht....
Scheelt weer een ritje naar Veghel....
Na 10 jaar sinds 21/02/2025 Amperaloos. Huidige auto Hyundai Ioniq Electric.
NeufegliseThierry schreef:Zelfs onze 'vrienden' van Jet Cars hebben door dat een Ampera een winkeldochter is: hij exemplaar stond een maandje geleden voor 24.000 te koop, nu 20.4950. Overigens adverteren ze wel met de verkeerde km stand, die is 20.000 hoger. Toch maar liever de dealert
Update: vandaag weer 500 euro er vanaf, begint zo langzamerhand wel een interessante propositie te worden. Ik zeg: aankoopkeuring uitvoeren en je hebt een van de scherpst geprijsde 2012 Volt/Ampera's, voor wat betreft kilometers.
volt is goedkoper te krijgen en heb je nog de 3 jaar garantie
vind dan ook dat de ampera nog wel wat kan zakken.
even mijn bijdrage leveren aan een prijsdaling zodat een meer rieel kosten plaatje word bereikt.
Ten koste van mezelf want heb er al 1 gekocht
bak/rotor lager stuk? vul even in aub = http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=2685&hilit=poll+bak+lager
Black, Halogeen, SPX Voltec reislader.
Ik heb op dit moment een Volt op het oog, die staat al een tijdje te koop (10 maanden geleden op naam gezet...), maar uiteindelijk zal moeders de vrouw toch mee moeten beslissen....
Wil eigenlijk proberen om m'n BMW ergens rechtstreeks aan de handel te slijten, heb ik waarschijnlijk meer ruimte met onderhandelen over de prijs.
Na 10 jaar sinds 21/02/2025 Amperaloos. Huidige auto Hyundai Ioniq Electric.