Vandaag gespot op de snelweg, een eenzame Leaf op een trailer met aanhanger...(terwijl ik er met de RE aan voorbij kwam...)
Hoeveel e-km's zouden er nodig zijn om die uitstoot aan verbrande diesel te compenseren?
Een jaar zonder tanken
- HaKa
- Vaste klant
- km-stand: 85000
- Lifetime: 18
- Auto: Ampera-e
Re: Een jaar zonder tanken
Na 5 jaar Ampera nu Ampera-e. Lifetime in kWh/100 km
- jpfAmperA
- Vaste klant
- km-stand: 86662
- Lifetime: 7
- Auto: Ampera
Ben je net lekker bezig je 'lifetime' omlaag te brengen (
) krijg je dit weer:

Weer 0.25 liter fossiele brandstof down the drain...
Groet, Hans

Weer 0.25 liter fossiele brandstof down the drain...
Groet, Hans
086.662 km - 0,7 l/100km - Cardinal Red - Jet Black - Frosted Nickel - Navigation Audio Pack - Park Pilot met camera - Lolo Smart (TCP/IP)
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Een jaar is een hele prestatie. Hoeveel kilometers zijn dat? Ik ga deze week na 5 maanden en 10.500 km toch echt het tankje weer moeten vullen.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- jpfAmperA
- Vaste klant
- km-stand: 86662
- Lifetime: 7
- Auto: Ampera
Pijnlijk, no longer a charger...Alex schreef:...Ik ga deze week na 5 maanden en 10.500 km toch echt het tankje weer moeten vullen.
Gaat er weer een sticker 'I'm a charger' op?
Groet, Hans.
086.662 km - 0,7 l/100km - Cardinal Red - Jet Black - Frosted Nickel - Navigation Audio Pack - Park Pilot met camera - Lolo Smart (TCP/IP)
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Was ik niet van plan. Ik was gisteren op Ecomobiel, een soort autorai voor milieufreaks. Ik heb daar één sticker gezien, van een maatje van mij die me op de actie wees. Verder vindt iedereen het FANTASTISCH, maar stickeren, ho maar.jpfAmperA schreef:Gaat er weer een sticker 'I'm a charger' op?
Forum Sponsor, Buurauto