Geen aanrader dus helaas
Jacob Mosselstraat, Den Haag
- boeuf
- Harde kern
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
Jacob Mosselstraat, Den Haag
De laatste maanden diverse keren richting deze laadpaal gereden. In de apps als beschikbaar weergegeven, maar in werkelijkheid structureel bezet door benzinewagens van de bewoners in de buurt. Slechts één keer met de schoenlepel de Volt (letterlijk) klem kunnen zetten tussen een paaltje en de nummerplaat van een Saab die met z'n neus enkele decimeters in het afgekruiste vak stond.
Geen aanrader dus helaas
Geen aanrader dus helaas
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Re: Jacob Mosselstraat, Den Haag

Het trieste resultaat ondanks 4! bordjes, heel goed bezig daar in den Haag
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Parkeerbeheer gebeld? Als ik de posts zo eens lees, kunnen ze op deze parkeerplaats binnen een maand hun jaartarget halen.
Groeten,
Poul
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- japio
- Harde kern
- Contacteer:
Dan had ik er vandaag dan 10 aan een prent kunnen lappen, onvoorstelbaar wat of er in den Haag gebeurt, er stond zelfs een ZOE snoerloos op een laadplek. Met nog 6km range over op de plaats van bestemming heb ik de eerst beschikbare laadplek niet gered..... 
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
En dan heb je waarschijnlijk nog niet eens de ervaring gehad dat als er al een lege parkeerplek bij een laadpaal is, dat je er dan maar maximaal 1 uur mag staan. Ook dat is Haags (of Schevenings) beleid.
Groeten (en sterkte bij je volgende bezoek aan Den Haag),
Poul
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- japio
- Harde kern
- Contacteer:
De mail is mijn vriend
ik ben benieuwd naar de reactie van denhaagelektrisch@denhaag.nl
Met de één uursgebieden heb ik op zich geen probleem, dit is van toepassing voor alle voertuigen en parkmobile wil nog wel eens een uurtje verlenging regelen.
Moeten er natuurlijk wel voldoende oplaadplekken beschikbaar zijn op de parkeerplek waar je langer kunt parkeren.
Geven andere app's dan oplaadpalen.nl wel de juiste actuele status van de laadpalen in den Haag weer?
Met de één uursgebieden heb ik op zich geen probleem, dit is van toepassing voor alle voertuigen en parkmobile wil nog wel eens een uurtje verlenging regelen.
Moeten er natuurlijk wel voldoende oplaadplekken beschikbaar zijn op de parkeerplek waar je langer kunt parkeren.
Geven andere app's dan oplaadpalen.nl wel de juiste actuele status van de laadpalen in den Haag weer?
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Bewoners met een vergunning kunnen daar wel langer staan. De gemeente heeft de keuze gemaakt om die bewoners te faciliteren en voor gasten geen uitzondering te maken.Poul schreef:En dan heb je waarschijnlijk nog niet eens de ervaring gehad dat als er al een lege parkeerplek bij een laadpaal is, dat je er dan maar maximaal 1 uur mag staan. Ook dat is Haags (of Schevenings) beleid.![]()
Poul
Overigens heb ik de betreffende ambtenaar rechtstreeks gemaild.
Groet, Alex
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Ik heb al antwoord: daar waar handhaving al komt, nemen ze het mee. Daar waar handhaving nog niet komt, is druk overleg met handhaving om ze daar toch te laten lopen.japio schreef:De mail is mijn vriendik ben benieuwd naar de reactie van denhaagelektrisch@denhaag.nl
Groet, Alex
Forum Sponsor, Buurauto
- japio
- Harde kern
- Contacteer:
Helderziend of zit jij op de bewuste afdeling