Vandaag wezen laden in Heerlen. e-laad paal maar gelukkig geen issues mee gehad.
max 1 uur (en betaald) parkeren, weet niet of dat voor EV rijders geldt. Toch maar betaald en na uurtje bij betaald. Na 18.00 is het vrij parkeren.
Bij aankomst 2 benzine slurpers, maar de golf rijdster kwam er na 5 mins aan en reed weg. Nog wel het vriendelijke verzoek gegeven om volgende keer daar niet meer te parkeren...
Razwer schreef:Vandaag wezen laden in Heerlen. e-laad paal maar gelukkig geen issues mee gehad.
max 1 uur (en betaald) parkeren, weet niet of dat voor EV rijders geldt. Toch maar betaald en na uurtje bij betaald. Na 18.00 is het vrij parkeren.
Bij aankomst 2 benzine slurpers, maar de golf rijdster kwam er na 5 mins aan en reed weg. Nog wel het vriendelijke verzoek gegeven om volgende keer daar niet meer te parkeren...
Volgens mij gaat doelparkeren boven de regels omtrent parkeerlengte?
Hoewel dit natuurlijk geen officieel bord is.. (anders had je de foto naar de gemeente kunnen sturen voor parkeerboete... een heterdaadje...) <- Voor de duidelijkheid: dit zou ik niet echt doen hoor..
Razwer schreef:Vandaag wezen laden in Heerlen. e-laad paal maar gelukkig geen issues mee gehad.
Volgens mij gaat doelparkeren boven de regels omtrent parkeerlengte?
Hoewel dit natuurlijk geen officieel bord is.. (anders had je de foto naar de gemeente kunnen sturen voor parkeerboete... een heterdaadje...) <- Voor de duidelijkheid: dit zou ik niet echt doen hoor..
dit is recht voor het gemeentehuis
Overigens is die auto die je rechts boven je Ford ziet uitsteken een "handhaving" bak. Denk je echt de ilusie te hebben dat ze er wat aan deden?
Nog geen 50 meter van die plek vandaan stond een Outlander PHEV aan de straat geparkeerd, waarschijnlijk omdat deze paal dus bezet was.
Ik ben blij dat ik verder niets te zoeken heb in Heerlen. Wat een nare plek is dat als (EV)rijder.