Dag allemaal,
Na het horen van de reclame campagnes van Opel, zijn wij ons een paar weken geleden gaan orienteren op een Ampera. Na wat rekenwerk zijn we tot de conclusie gekomen dat het financieel gezien over 5 jaar niet bijzonder veel uitmaakt of we door blijven rijden met onze prive A-klasse (vorig model) of zakelijk over stappen op een Ampera.
Uiteindelijk begin deze week de knoop doorgehakt en toch maar de keuze gemaakt voor een nieuwe modernere auto met veel meer toeters en bellen.
Maar zie nu nog maar eens een andere kleur dan wit, parelmoer, grijs of zwart te vinden. De voorraden raken al aardig op.
Nou,........ Dat is gelukt. We hebben een Cardinal red gekocht met alle opties inclusief alarm.
Groet,
Marcel
Toch nog een Cardinal red
- MichelV
- Newbie
- km-stand: 113686
- Lifetime: 21
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Re: Toch nog een Cardinal red
Prima keus Marcel! Welkom op het forum.
Cardinal Red -|- Full Options -|- Xenon -|- OVMS -|- Lolo Smart -|- 5250Wp solar energy system
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Gefeliciteerd. Ik was een paar weken geleden ook nog op zoek naar een rode. Die was niet te vinden in combinatie met de korting die ik op een Lithium White kon krijgen. Mooi dat jij nog wel een rode op de kop hebt kunnen tikken. Veel rijplezier.
Groeten,
Poul
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- jpfAmperA
- Vaste klant
- km-stand: 86662
- Lifetime: 7
- Auto: Ampera
Mooie kleur
Welkom op het forum, veel plezier met en gemak van je nieuwe aanwinst gewenst.
Groet, Hans.
Welkom op het forum, veel plezier met en gemak van je nieuwe aanwinst gewenst.
Groet, Hans.
086.662 km - 0,7 l/100km - Cardinal Red - Jet Black - Frosted Nickel - Navigation Audio Pack - Park Pilot met camera - Lolo Smart (TCP/IP)