1 jaar later
- Riconl
- Harde kern
- km-stand: 237600
- Lifetime: 20
- Auto: Volt
Re: 1 jaar later
Hoe weten sommige mensen hoeveel km ze electrisch gereden hebben?? Kun je dat ergens aflezen of is dat een ruwe gok?
-
vuur
- Bekende
- km-stand: 0
- Lifetime: 1
- Auto: Ampera
Hoi Paol,
Ieder nadeel heeft zijn voordeel. Het feit dat je na je leasecontract ampera wil blijven rijden, of koop je meteen een echte Tesla, zegt mij dat je wel erg tevreden bent over elektrisch rijden met de ampera. Of ben je bang de contacten via dit forum te missen?
Ieder nadeel heeft zijn voordeel. Het feit dat je na je leasecontract ampera wil blijven rijden, of koop je meteen een echte Tesla, zegt mij dat je wel erg tevreden bent over elektrisch rijden met de ampera. Of ben je bang de contacten via dit forum te missen?
Wel eens een trots lekker wijf in een Ampera gezien?
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
Hoi Poul,
We willenje hier niet kwijt hoor! Ik ben benieuwd waarvoor je gaat kiezen
Succes met het starten van je omdernemerschap!
We willenje hier niet kwijt hoor! Ik ben benieuwd waarvoor je gaat kiezen
Succes met het starten van je omdernemerschap!
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
- jpfAmperA
- Vaste klant
- km-stand: 86662
- Lifetime: 7
Hier spreekt de financieel plannerPoul schreef:...dacht dat je het oog had op de periode dat ik met 0% bijtelling kon rijden....
Succes
Groet, hans.
086.662 km - 0,7 l/100km - Cardinal Red - Jet Black - Frosted Nickel - Navigation Audio Pack - Park Pilot met camera - Lolo Smart (TCP/IP)
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Indeed. Als ik mijn eigen financiën al niet goed kan plannen, hoe moet ik dat dan bij anderen doen?jpfAmperA schreef:Hier spreekt de financieel plannerPoul schreef:...dacht dat je het oog had op de periode dat ik met 0% bijtelling kon rijden....
![]()
Succes![]()
Groet, hans.
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- Poul
- Moderator
- Contacteer:
Heb je mij door?vuur schreef:Hoi Paol,
Bottomline ben ik erg tevreden over electrisch rijden. En de sport om toch maar weer een oplaadpunt te vinden, zoals afgelopen zaterdag in-the-middle-of-nowhere van Aduard. We zijn er mee op kampeervakantie geweest en alles paste er in (dat lukt bij een Tesla toch niet), een prima en comfortabele reisauto.
Toegegeven, deze auto heeft een paar merkwaardige eigenschappen en mankementen, maar dat hadden mijn vorige auto's ook. Dus dat maakt niets uit.
En tot slot, de schappelijke financiële ondersteuning van de overheid voor zelfstandig ondernemers, maakt een dergelijke auto wel erg aantrekkelijk.
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Zeg Poul,
Welk uurtarief kan jij hanteren, zodat je in twee maanden tijd genoeg omzet behaalt om KIA en MIA helemaal te kunnen benutten?
Groet, Alex
Welk uurtarief kan jij hanteren, zodat je in twee maanden tijd genoeg omzet behaalt om KIA en MIA helemaal te kunnen benutten?
Groet, Alex
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- Poul
- Moderator
- Contacteer:
Een normaal uurtarief voor mij in de branche, zelfs 30-40% lager dan bij mijn vorige werkgever. Dus daar moet ik het niet van hebben om MIA, KIA en VAMIL dit jaar volledig tegen toptarief te kunnen krijgen.
Ik heb natuurlijk wel 10 maanden salaris gehad. En met de afkoop van de levensloopregeling begin dit jaar zit ik ver in het 52%-tarief. Verliezen uit onderneming, oa door genoemde aftrekken, kun je in box 1 compenseren met andere positieve inkomensbestanddelen. Et voila, daar komt het voordeel voor mij tevoorschijn.
Financiële Planning? Een kwestie van timing.
Groeten,
Poul
Ik heb natuurlijk wel 10 maanden salaris gehad. En met de afkoop van de levensloopregeling begin dit jaar zit ik ver in het 52%-tarief. Verliezen uit onderneming, oa door genoemde aftrekken, kun je in box 1 compenseren met andere positieve inkomensbestanddelen. Et voila, daar komt het voordeel voor mij tevoorschijn.
Financiële Planning? Een kwestie van timing.
Groeten,
Poul
-
goirke
- Bekende
- km-stand: 87000
- Lifetime: 25
Daarbij hoef je de VAMIL natuurlijk niet ineens te pakken in het eerste jaar. Is niet voor niets willekeurige afschrijving dus die kan je plannen om het voordeel zo groot mogelijk te maken.
Black Ampera - Frosted Nickel - NAV pack - Parkeersensoren en camera - Alarm - Getint Glas - Korte antenne - Xenon - LED